• 1
  • 2
2010-12-07, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MicheG
vet inte om det spelar någon roll, poker är ju riggat heheh, kolla in denna video, han har gjort hur många som helst, faktiskt riktigt roligt att kolla på hahha

http://www.youtube.com/watch?v=4Nc4C...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=RS8C9...eature=related

HAHAHAH!!! fyfan vad jag garva när han åkte ut med AA. älskar utbrottet
Citera
2010-12-07, 09:18
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaZ
Tack för svaret!
Ja, alla får väl utvärdera efter eget huvud nu när vi har händelseförloppet klart.

Min käre vän! Vad är det som vi ska utvärdera?

Om William hade gått All in pre i första handen med skräp hade jag kunnat förstå din trådstart. KK vs AA är inte så mycket att säga om och han behöver knappast försvara sig på något sätt trots att han är med och promotar turneringen för Svenska Spel. Trots att han antagligen är den duktigaste spelaren i startfältet så kan även han ha otur och åka ut tidigt, vilket också hände. Och det behövs inte ens KK vs AA för att man ska åka så tidigt, inte ens för en spelare av Williams kaliber. Av din trådstart att döma så antar jag att du inte har så god inblick i hur spelet poker/TH fungerar. Det är inte tennis, fotboll, hockey eller någon annan sport.

Jag säger som Micke Thuritz, "Poker är fortfarande ett turspel liksom"
Citera
2010-12-07, 13:07
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Jag säger som Micke Thuritz, "Poker är fortfarande ett turspel liksom"
Epic!

Vänta, kan bli en stor pott här...
Citera
2010-12-07, 18:57
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Epic!

Vänta, kan bli en stor pott här...

OT:

"Vad hände då?"

"Eh ne jag var inte med i den"

OnT: Allt har väl redan sagts egentligen. Alla som vet något öht om poker vet att poker är just det, poker, och inget annat. Det är inte som i Tennis där man med all rätt kan undra vad som hänt om Nadal åker ut i första omgången mot en oseedad kubansk tobakshandlare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in