2010-12-06, 02:19
Medlem
Jaha som rubriken lyder ! Tyckte det var dags för en sådan tråd i denna livliga del av forumet så kör på !
Citera
2010-12-06, 03:20
Medlem
YourBeautys avatar
Började du bli smått gubb-fet och kände att du inte orkade med hederligt motocross-åkande?
Citera
2010-12-06, 07:39
Moderator
Gromguttens avatar
OT raderat. Håll er till Motorsportperspektivet så kan det gå bra...

/mod
Citera
2010-12-06, 10:26
Medlem
Nejdå ! Är 18 år och vältränad. Kände att jag behövde en större utmaning än att åka crossbana.
Citera
2010-12-09, 16:35
Medlem
grovsmides avatar
Okej jag kan väl fråga en seriös fråga, tycker du om lervälling?

När jag själv kör ute så tycker jag det är roligast med ett flyt i skogen, jämna breda stigar, mjuk kupering, som cross fast i naturen typ men på tävlingar man ser ska det alltid vara så lerigt och jävligt, ofta på gränsen till vad som är möjligt att forcera osv..maskinerna piskas hårt och kopplingar går varma, -är det kul?
Citera
2010-12-09, 19:39
Medlem
Jaaa du ! Känns som det är nästan omöjligt att undvika stora lerområden på större tävlingar ! Typ klassikern ! Men som svar då så tycker jag all enduro är kul. Dock så är det roligare när det är sådär perfekt balans mellan blött/torrt du vet kanske vad jag menar ? Och det där med kopplingar som går varma och att hojarna piskas så är dom ju gjorda för att gasas med ! Och angående kopplingen köp en recluse !
Citera
2010-12-09, 19:43
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Vad har du för hoj?
Citera
2010-12-09, 19:44
Medlem
Och visst kan det vara kul med breda stigar ibland Men jag gillar mest bök enduro mycket stenar rötter å allmänt jävligt det e kul
Citera
2010-12-09, 19:45
Medlem
En Honda Cr250 06a
Citera
2010-12-09, 21:27
Medlem
Vad har du gjort på hojen för att köra enduro?
Citera
2010-12-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eafr
Vad har du gjort på hojen för att köra enduro?

En hoj för endurotävling är helt enkelt en endurohoj, färdig o klar. Den måste vara reggad.
Citera
2010-12-09, 21:57
Medlem
Mahhbechhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassie
En hoj för endurotävling är helt enkelt en endurohoj, färdig o klar. Den måste vara reggad.

Ja, men en cr250 är en crosshoj så något måste han ha gjort. Att e-regga en crosshoj för att köra enduro är fö. inte ett måste. Däremot lär han ha fått byta krök, slänga på en svänghjulsvikt och drevat ner den för att få lugnare gång.

Till ts:
18 år och behöver mer utmaning än vad crossbana ger? Du måste ha lagt av så fort du satte första platån, eller så kör du bättre än alla crossåkare i hela världen. Du övar alltså inte ens på crossbana?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in