Vet inte riktigt vart ja skulle lgga trden..
Men.. ja kom att tnka p en sak.. ja undrar hur mnga procent man kommer ihg av sitt liv?
Mste veta.. klart det e olika men det mste ju finnas nn statistik ju.. har googlat men hittar inget
Vet inte riktigt vart ja skulle lgga trden..
Men.. ja kom att tnka p en sak.. ja undrar hur mnga procent man kommer ihg av sitt liv?
Mste veta.. klart det e olika men det mste ju finnas nn statistik ju.. har googlat men hittar inget
Skulle gissa p att det r en kanske lg procent sjlvklart s skiljer det en hel del frn person till person, d mitt minne inte r det skarpaste s skulle jag gissa p 5% om inte mindre :O
Det gr vl inte att ha ngon statistik p detta, d alla kommer ihg olika.
Man minns olika saker men ja tror man minns ungefr lika mkt.. det e ju inte s att ngra kan minnas 1% och ngra 99% beroende p hur bra minne man har.. och jag tror att NN ngon gng borde gjort en underskning..
Skulle gissa p att det r en kanske lg procent sjlvklart s skiljer det en hel del frn person till person, d mitt minne inte r det skarpaste s skulle jag gissa p 5% om inte mindre :O
Herregud.. Rknar du med den delen av livet du sover d?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!