• 1
  • 2
2010-12-05, 18:46
Bannlyst
Tjenare, jag har bestämt mig för att ditcha Bet365 och börja om på någon ny pokerklient med en rakebackdeal.

Har några frågor.

1. Vilken sida tipsar ni om? Lutar mot FTP.
2. Vart ska ja vända mig för att få en bra RB deal? http://se.rakebacklovers.com/offers/fulltiltpoker/?
3. Ska iväg till thailand om 2 veckor, kan jag bli av med RB dealen om ja är borta för länge osv?

Tyty
Citera
2010-12-05, 19:13
Bannlyst
Tittar på alla calculators, där står det som "minsta" man kan kalkylera är 0.25-0.50, kan man inte få rakeback om man lirar NL10?
Citera
2010-12-05, 19:19
Medlem
Jimmits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Tittar på alla calculators, där står det som "minsta" man kan kalkylera är 0.25-0.50, kan man inte få rakeback om man lirar NL10?
Jodå, men sidorna vill väl ha in folk som rejkar mer eller ngt

Jag skulle tipsa om att fixa en deal "under bordet" på någon site så kan du få upp till 50-60% istället för 27% på ftp. Dock är det jävligt fiskigt på ftp så det kanske är värt att bara ha 27% iofs
Citera
2010-12-05, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
Jodå, men sidorna vill väl ha in folk som rejkar mer eller ngt

Jag skulle tipsa om att fixa en deal "under bordet" på någon site så kan du få upp till 50-60% istället för 27% på ftp. Dock är det jävligt fiskigt på ftp så det kanske är värt att bara ha 27% iofs
Fick ett pm av en som erbjöd mig 50% på asterionpoker, samma som SM spelar på tydligen. Men njaaae, känner mig lite tveksam. Jag har kompisar som har spelat på FTP och dom är skitnöjda där.

En del har också lirat på Pokerstars, vill helst lira på någon "känd" sida. Nu vet jag dock inte om Asterionpoker är känd. Men jag har inte hört om den innan iallafall :P

Lutar mot Pokerstars eller Full tilt poker, vilken skulle ni säga? Sen är rakebacklovers bra? Får man pengarna direkt till sitt pokerstars / full tilt poker konto eller måste man typ få det via paypal/Moneybrokers typ.. hehe
Citera
2010-12-05, 19:51
Bannlyst
Verkar vara dött på forumet idag?
Citera
2010-12-05, 20:14
Bannlyst
Gjorde ett nytt konto precis @ Full tilt poker.

Citat:
Det här meddelandet har skickats automatiskt från Full Tilt Poker.

Tack för att du har skapat ett nytt konto hos Full Tilt Poker.

Ditt spelar-ID: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Din e-mailadress: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Tyvärr kan vi för närvarande inte verifiera kontot.

Du verifierar kontot genom att skicka inskannade, tydliga kopior av följande dokument till validationsupport@fulltiltpoker.com:

1) Fotolegitimation:

Något av följande: giltigt körkort, pass eller legitimation som utfärdats av behörig myndighet och som tydligt visar födelsedatum, utfärdandedatum och giltighetstid.

2) Adressbevis:

Något av följande: bank- eller kontokortsutdrag, elräkning, mobiltelefonräkning, hem- eller bilförsäkringshandlingar.

The fuck? Måste alla göra såhär? Ville ju spela nu
Citera
2010-12-05, 21:18
Medlem
maximumtastes avatar
Man får rakebacken till sitt pokerkonto ja.

När jag lirade FTP körde jag med cardrunners deal, 27 % rakeback + holdem manager och cr medlemskap när du rakat en viss summa.

Men skapa inte ett konto innan du valt vilken deal du vill ha, för ofta måste du ange någon speciell kod när du reggar dig beroende på vilken rb sida du använder.
Citera
2010-12-05, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maximumtaste
Man får rakebacken till sitt pokerkonto ja.

När jag lirade FTP körde jag med cardrunners deal, 27 % rakeback + holdem manager och cr medlemskap när du rakat en viss summa.

Men skapa inte ett konto innan du valt vilken deal du vill ha, för ofta måste du ange någon speciell kod när du reggar dig beroende på vilken rb sida du använder.

http://se.rakebacklovers.com/offers/fulltiltpoker/

skrev in : RAKEBACKLOVERS
Citera
2010-12-05, 21:27
Medlem
maximumtastes avatar
Citat:
http://se.rakebacklovers.com/offers/fulltiltpoker/

skrev in : RAKEBACKLOVERS
Okej dåså, bara att köra då ju.

Det är rätt vanligt att sidor begär de uppgifer som de frågat dig efter. Dock oftare första gången man tar ut pengar än när man sätter in.
Citera
2010-12-05, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maximumtaste
Okej dåså, bara att köra då ju.

Det är rätt vanligt att sidor begär de uppgifer som de frågat dig efter. Dock oftare första gången man tar ut pengar än när man sätter in.
Okaaaj, hur snabbt tror ni det tar för dom att svara?
Citera
2010-12-05, 21:47
Medlem
Highway.Donkeys avatar
Citat:
Okaaaj, hur snabbt tror ni det tar för dom att svara?
Går rätt snabbt, för mig ja fick svar dagen efter ja hade skickat in det.
Citera
2010-12-06, 17:24
Bannlyst
Hopp, hade ett konto där sedan tidigare så fick inte göra ett nytt, alltså ingen RB deal.. gaah
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in