Citat:
Ursprungligen postat av wander
Vad pratar du om nu? Graffikkort som graffikort. Även TV-In! Och exat vilket kort är dt jag tipsade om??
Dt finns ingenstans på denna tråd där jag tyder på att dt är en nyhet på att korten kommer att "rasa" ner i pris. Utan dt är ett tips och råd som "pc för alla"
presenterar.
Du håller på att säga precis samma sak som jag. Då är vi asså överens. (skillnaden är bara att jag sa d först
Dt kan vara värt.
Men mitt råd var att vänta. Något som tycks inte ha blivit särskilt populärt hos varken dig lr slomo.
De kort som finns på
http://buggy.no-ip.com/ saknar VIVO och det finns på det kort som trådskaparen var intresserad av. Jag vet inte om du spelar dum eller verkligen inte förstår att det är skillnad på grafikkort med tv-in och utan, speciellt för en som vill ha tv-in (jag säger inte att så är fallet men jag utgår från att trådskaparen vill ha det).
Dessutom har varken jag eller slomo uttryckt oss emot ditt uttalande om att vänta. Du tog slomos inlägg för något som det inte var (läs det igen, tillsammans med vad han faktiskt citerar och om du fortfarande inte fattar så kan jag tipsa dig om att det enda han uttalar sig om är att de du säger skall kosta runt 500:-, saknar VIVO medan det trådskaparens tänkta kort har det).
Anledningen till mitt svar sedan var att jag blev lite förvånad över ditt svar till slomo där du helt är ute och snurrar.
Detta är det sista svar angående denna petitess som du får från mig.