• 1
  • 2
2010-12-05, 15:45
Bannlyst
Tjenare! har införskaffat en ny dator som sagt och jag undrar om ESET NOD32 är ett bra antivirus program, någon som har någon erfarenhet innom antivirus program? Är tacksam för alla svar!
2010-12-05, 15:46
Medlem
Har alltid kört på det iaf, och inga problem. Snällt och tyst litet program som inte gör något väsen av sig förrän det har haffat nån trojan eller så.

Kan även säga att vad som helst är bättre än Norton programmen
2010-12-05, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av domastsen
Har alltid kört på det iaf, och inga problem. Snällt och tyst litet program som inte gör något väsen av sig förrän det har haffat nån trojan eller så.

tack så mycket får ta och köra på det då!
2010-12-05, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domastsen

Jag skulle säga tvärtom.

Men föredrar Panda cloud antivirus http://www.cloudantivirus.com/sv/
2010-12-05, 16:02
Medlem
Har alltid kört NOD och är helt nöjd! Sen beror det ju på vad du ska göra med datorn! Sitter man på "Vuxensidor" är ju risken större
2010-12-05, 16:22
Medlem
Gh0steds avatar
Som tidigare post, har alltid kört på nod32 utan problem, riktigt nöjd med det som antivirus.
2010-12-05, 17:02
Medlem
ImBackInActions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifgw77
Tjenare! har införskaffat en ny dator som sagt och jag undrar om ESET NOD32 är ett bra antivirus program, någon som har någon erfarenhet innom antivirus program? Är tacksam för alla svar!

ESET NOD32 är en av dom bästa. Använd Nod32 och Malwarebytes anti-virus. Kombinera dom två. finns inget bättre. Dem är också rekommenderade på massa hack forum.

Släng panda anti-virus / Norton anti-virus etc.. dom bara tar på massa ram och är inget vidare.
Senast redigerad av ImBackInAction 2010-12-05 kl. 17:04.
2010-12-05, 18:34
Bannlyst
NOD32 är väldigt bra. Nöjd med det på de datorer jag har använt det på.
2010-12-05, 18:36
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImBackInAction
ESET NOD32 är en av dom bästa. Använd Nod32 och Malwarebytes anti-virus. Kombinera dom två. finns inget bättre. Dem är också rekommenderade på massa hack forum.

Släng panda anti-virus / Norton anti-virus etc.. dom bara tar på massa ram och är inget vidare.

Nyaste norton tar dock väldigt lite ram.
2010-12-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImBackInAction

Det där är något gammalt som lever kvar. Faktum är att nod32 suger mer minne.
2010-12-05, 19:43
Medlem
Abughosts avatar
Helt okej för mig som laddar ner det gratis och får gratis nycklar till 2012.
2010-12-05, 19:50
Medlem
Buckshootas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Som tidigare post, har alltid kört på nod32 utan problem, riktigt nöjd med det som antivirus.

Du har min röst även!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in