2010-12-05, 14:29
Medlem
skurmopps avatar
Hej allesammans. Nu är det såhär att jag har ett riktigt jobbigt problem som jag stör mig oerhört mycket på. Allting började för några dagar sedan, när jag sitter på internet och kollar tex på youtube så hackar det till ibland. Ljudet flippar och det hackar i ca en sekund. Sedan upprepas det ca tre-fyra gånger. Men det största problemet är när jag spelare Counterstrike 1.6. Jag har perfekt ping samt fps. Men ändå ska jag behöva lida av ett sådant jobbigt fenomen.

Jag har 100mbit internet så det ska inte vara felet. Men saken är att jag upplever en viss försämring av mitt internet. Allt detta började får några dagar sedan när jag flyttade in i ett nytt hus. I min förra bostad så hade jag 24mbit och då hade jag aldrig något problem. Men då satt jag via en router, nu kör jag dirket in internetkabeln i en dosa i väggen. Kan det vara felet? Har även en rätt så gammal skärm som har märket "dell", kan den har något att göra med detta?. Datorn däremot är ca 4 månader gammal och funkar bara fint. Som ni kanske märker så är jag helt ointresserad av datorer och har ingen inblick i hur dom funkar, samt internet. Så därför frågar jag er, vad är problemet?

Tack på förhand
Senast redigerad av skurmopp 2010-12-05 kl. 14:29. Anledning: Indelning av styckelse.
Citera
2010-12-05, 17:34
Medlem
Nujabezs avatar
Om du säger att det börja för ett par dagar sedan så kan du ju prova att göra en systemåterställning.
Är inte säkert att det rättar till ditt problem, men är ju alltid värt ett försök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in