2010-12-05, 13:07
Medlem
Skulle ett barn, under låt oss säga 12, ha tillräckligt med fysisk styrka för att orka mörda en vuxen man med en kniv? Mannen sover eller är medvetslös. Kanske skära halsen av?
Eller är det bäst för ungen att hämta en pistol av något slag? Och hur skulle det vara med rekylen då?

Vet fan inget om vapen och ungar kan verka jäkligt starka ibland, men... ja, det går ju inte att testa direkt.
Citera
2010-12-05, 13:09
Medlem
Maximatuss avatar
Beror ju på vart pojken hugger. Siktar han på mjuka delar såsom magen eller halsen så är det nog fullt möjligt.

Och självklart går det att testa. Ta en död gris och be en 12 åring hugga grisen på ett lämpligt ställe.
Citera
2010-12-05, 13:12
Medlem
Vet inte hur lätt det är för dig att få tag på en död gris men för mig är det rätt kört, haha.

Plus, svårt att förklara för ungens föräldrar varför deras barn berättar så konstiga historier om blod och grisar.
Citera
2010-12-05, 13:14
Medlem
Blygalucass avatar
klart som fan att du som 12-åring har kraften nog att sticka in en kniv i en vuxen man, speciellt om han sover. Skulle han vara vaken hade han nog inte haft några större problem. Hans armar är ju längre. Kan ju sopa till han utan att han kommer i närheten, och en 12 åring klarar nog inte av en alltför hård smäll.
Citera
2010-12-05, 13:15
Medlem
fiskmasen99s avatar
12 åringar är rätt starka. Skulle bli förvånad om de inte klarar det..
Citera
2010-12-05, 13:16
Medlem
Var tror du/ni gränsen går nedåt i ålder då? En knatte som precis har börjat gå kan väl knappast orsaka så mycket skada?
Citera
2010-12-05, 13:24
Medlem
Forbliranonyms avatar
Klart en 12 åring klarar av att mörda en vuxen människa, vet dock inte om han klarar av att skära av huvudet på honom.
Citera
2010-12-05, 14:26
Medlem
stor-skatans avatar
klart en 12 åring skulle klara av att skära halsen av en vuxen
tro mig jag vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem