2010-12-04, 18:29
Medlem
tjena ,jag vet inte om det finns en sån hära tråd ännu men isf kan ni ta bort den hära och länka till den första tråden elr om den är fel placerad kan ni flytta den

jag om formaterade datorn för 3dagar sen till windows 7 och jag var jätte nöjd med det operativ systemet . Men nu så är fel på mitt grafik kort och det finns inga updates för det till windows 7 så jag skulle installera windows xp igen , då fick jag upp en ruta där det stog "This program is blocked due the compatibylllity issues" . Man kan också söka efter en lösning vilket jag testat säker 20 ggr Men det finns tydligen inga... jag har alltså windows 7 ultimate och vill ha windows xp igen

mvh !
Citera
2010-12-04, 18:30
Medlem
Slingshots avatar
Vilket grafikkort är det?
Citera
2010-12-04, 18:33
Medlem
något Nvidia
Citera
2010-12-04, 18:36
Medlem
krang666s avatar
Startar du datorn ifrån skivan när du ska installera? Låter som du försöker installera det ifrån Windows 7
Citera
2010-12-04, 18:37
Medlem
haha jag känner mig väldigt dum pga att jag aldrig haft problem med datorer förut och har alltid fixat allt själv :P men hur gör jag isf om du orkar förklara
Citera
2010-12-04, 19:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocainee
något Nvidia

Kan du kolla vad det heter exakt?
Citera
2010-12-05, 08:43
Medlem
zixls avatar
det verkar bara vara krang som är inne på rätt spår om du nu vill tillbaka till xp, starta på en xpskiva, ta bort de gamla partitionerna med win 7, sedan bör din installation gå lätt som plätt och du är hemma. du kan även ta bort dina partitioner m.h.a t.ex. hirens bootcd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in