2010-12-04, 18:09
Medlem
bjornebarns avatar
Jag r alltid klantig som fan, speciellt p morgnarna (ven efter att ha piggnat till) och gr fel p oerhrt simpla saker. Bara i dag har jag gjort minst tre fel hr p flashback:
1: Gjorde fel i slutet av en ekvation: 2=4x, skrev att x=2, men x=1/2 -_-
2: Rknade ut 200*180 i en annan trd, och skrev det till 360 000, utan att mrka nollan fr mycket... -_- Pluggar teknisk fysik, s ja, jag kan simpel huvudrkning...
3: Skrev vtedioxid istllet fr divteoxid i en till trd. Kemi r ett av mina favoritmnen, jag kan det bra, hade faktiskt 100 % rtt p samtliga prov i gymnasiet (tro det eller ej...), och har en hel samling med samtliga naturliga grundmnen.

Nu var det hr bara tre exempel. Jag klantar mig altlid med allt mjligt. Ni vill inte veta hur mycket tentapong jag har missat, inte av kunskapsbrist eller frstelsebrist, utan av att magiskt ndra plustecken till minus, skriva om tvor till sjuor, skriva av uppgifter fel osv.

Vad r det fr fel p mig? Hur slutar jag vara s klantig? Finns det ngon likasinnad?
Citera
2010-12-04, 18:11
Medlem
Svizzeras avatar
det r mnskligt att gra fel. de som gr fel ibland har i alla fall gjort ngot -de andra har inte gjort ngonting.
Citera
2010-12-04, 18:15
Medlem
hejmittvinterlands avatar
som det r sagt innan s r det mnskligt att gra fel ibland.
gr om , gr rtt?
Citera
2010-12-05, 15:44
Medlem
Jag r precis som du. Ocks jvligt klantig och man blir ju frbannad p sig sjlv eftert. Om du kommer p ngot stt att bota det s dela grna med dig!
Citera
2010-12-05, 19:53
Medlem
Akashas avatar
Du kanske inte r s fokuserad p det du gr, du vill vara ngon annan stans och gra ngot annat. Kanske funderar du p andra saker omedvetet just fr att det du gr inte r s roligt eller nt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in