Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-04, 17:52
Medlem
Darkshadowrunners avatar
Stackars Indier, kan inte varit kul att bli ihjältrampade av berusade elefanter, speciellt för familjerna som nu förlorat en medlem.

Men såklart detta gör vi komedi av! För vi gillar olika eller?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8227064.ab

Förresten, framsidan på aftonbladet står det...

"Svinpackad elefantflock dödade tre
Flock elefanter stal rissprit i indisk by – drack upp allt Somnade lite här och var, sen gick de bärsärkargång. Då miste tre människor livet. "
Senast redigerad av Darkshadowrunner 2010-12-04 kl. 17:54.
Citera
2010-12-04, 17:57
Medlem
bajskorven3s avatar
Typiskt aftonhoran. Helt förlorade på sympati för människor.
Citera
2010-12-04, 18:06
Medlem
Jack.Dogs avatar
Enligt Aftonbladet gör det väl inget om några indier dör, så länge de inte bor i Sverige.
Citera
2010-12-04, 18:06
Medlem
Ettan^s avatar
På vilket sätt gör de humor av det? Visst, "svinpackade" är väl gränsfall, men på hur många andra sätt kan man skriva en sån där artikel?

Skicka ett mail och gnäll till ansvarig utgivare om du känner dig kränkt.
Citera
2010-12-04, 18:10
Medlem
båtflyktings avatar
Elefanten på bilden har inte med artikeln att göra.
Citera
2010-12-04, 18:11
Medlem
General.Maximus.s avatar
Fint exempel på Aftonbladet seriositet som tidning och hyckleri.
Citera
2010-12-04, 18:12
Medlem
Dumbbells avatar
Citat:
Elefanten på bilden har inte med artikeln att göra.
Vem fan bryr sig? Tror inte den stackars elefanten på bilden tog illa upp av att vara med i en artikel om berusade elefanter... Aftonbladet har gjort det igen, bravo...
Citera
2010-12-04, 18:17
Medlem
Svizzeras avatar
skillnaden är om inderna är i indien (då är det komedi) eller i sverige (då är det synd om dem).
Citera
2010-12-04, 18:17
Medlem
HC47s avatar
Satan vad ni överreagerar! Ert hat till Aftonbladet blir ibland lika komiskt som Aftonbladet självt. Och det säger en hel del.
Citera
2010-12-04, 18:25
Medlem
Darkshadowrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Satan vad ni överreagerar! Ert hat till Aftonbladet blir ibland lika komiskt som Aftonbladet självt. Och det säger en hel del.

Aftonbladet har för stort inflytande på svenska folket. Och jag råkar faktiskt bo här. Och innan tidningar som Aftonbladet eller personer som t.ex Katri Linna tänker assimilera all vår gnutta av värdighet som finns kvar så tänker jag löjligförklara Aftonbladet med flera till jag flytt förfallet.
Citera
2010-12-04, 18:53
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkshadowrunner
Aftonbladet har för stort inflytande på svenska folket. Och jag råkar faktiskt bo här. Och innan tidningar som Aftonbladet eller personer som t.ex Katri Linna tänker assimilera all vår gnutta av värdighet som finns kvar så tänker jag löjligförklara Aftonbladet med flera till jag flytt förfallet.
Vad har det med indier att göra? Du startar denna tråden enbart för att ha något att gnälla på. Din egna lilla halmgubbe. Som om du bryr dig ett skit om de som dog.
Citera
2010-12-04, 21:32
Moderator
skunkensunes avatar
Rubriken är nu ändrad till "berusade", lite lustigt är det att det står kvar "svinpackad" i fliken. Att sedan AB är oförsiktiga och inte tänker efter i sitt ordval är knappast någon nyhet när det gäller den skittidningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in