2010-12-03, 22:29
Medlem
tjennare, postar här eftersom att jag inte har en jäkla aning om vad detta skall.
pollarn ringde nyss och hade en bra deal på ngt som här ngnstans i skaraborg som kallades "Dos".

vill varken låta dum, och vill alltid ha en i allafall liten anning om vad man köper.
någon därute som vet vad detta kan vara?

kopplar bara till ngn form utav pulver
Citera
2010-12-03, 22:32
Medlem
NephruruSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordExeon
tjennare, postar här eftersom att jag inte har en jäkla aning om vad detta skall.
pollarn ringde nyss och hade en bra deal på ngt som här ngnstans i skaraborg som kallades "Dos".

vill varken låta dum, och vill alltid ha en i allafall liten anning om vad man köper.
någon därute som vet vad detta kan vara?

kopplar bara till ngn form utav pulver

Amfetamin..
Citera
2010-12-03, 22:33
Medlem
Som ovanstående sa, det är tjack.
Citera
2010-12-03, 22:35
Medlem
hadde mina aningar men ville vara säker, tack grabbar
Citera
2010-12-03, 23:18
Medlem
GOOD-TO-MEs avatar
haha tjack... men man kan ju snacka om en dos av vad som helst men inte i ditt fall dock... Dos, kladd, klet, blomster, tjo, tjack, den fule, finns ju tusen smeknamn för det där smutset.
Citera
2010-12-04, 00:27
Medlem
Jag skulle också säga som ovanstående, men inte lika säkert. Jag skulle gissa att det kan vara i stort sätt vad som helst som man tar i spruta, men i mina kretsar är det också amfetamin det handlar om när man säger dos.
Citera
2010-12-04, 02:43
Medlem
Simonlols avatar
Citat:
haha tjack... men man kan ju snacka om en dos av vad som helst men inte i ditt fall dock... Dos, kladd, klet, blomster, tjo, tjack, den fule, finns ju tusen smeknamn för det där smutset.

grummel?
Senast redigerad av Simonlol 2010-12-04 kl. 02:44. Anledning: ...
Citera
2010-12-04, 15:02
Medlem
som dom före skrivit så amfetamin..
Fast kom att tänka på dokumäntären "Methadonia" (ska den väll heta?) där kallar ju dom även metadon för dose blandannat.
Men tror inte det är så vanligt i Sverige för meta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in