Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2004-12-13, 14:37
  #61
Medlem
Allrightly then!

Mitt lägenhetskontrakt har blivit uppsagt!!!
Men jag har hämnats på bovärden; problemlösning utförd i ett riskfritt sammanhang.Djävla RÅTTBOVÄRD. Det är som jag alltid har sagt, om vi (mina allierade) missköter oss, får andra betala för det.
Men nu skulle det bli pay-up. Grisen skulle fångas in. Allrightly then!!!
Hon hade ett litet fegis-bo där hon dagligen misskötte sitt jobb. Jag och en krigsskadad Bosnier ( Dobro Veche) väntade med knock-outgas ett kvarter längre bort, hon var tvångsmässig vanemänniska och gick således alltid den vägen. Förutsägbart. Vi trivs i mörker.
Hon kom, hon knockades med en kuon-chun spark- i hennes fettglänsande stackars lilla huvud ; jag sade "medlidande" - nejmen som det kan gååååå, lilla idiooten, vi skall bara dööööda dig..." Vi släpade in svinet i en gränd ovh pucklade på henne fastän hon var medvetslös, bara för att det vat så skönt
Sent om sider rullade vi in fanskapet i en matta och begav oss till en rivningskåk. Vad hände där, jo - Vi bestämde oss för att offra tantskrället för att hon burit sig så djävligt åt att vräka mig. VRÄKA MIG , det gör man bara inte. Hon ligger kvar däruppe, vi kånkade in henne i ett litet trångt urtymme på vinden och tejpade fejset minus en liten, liten glipa som andningshål.
Vi kommer att röka på henne, exprimentera med olika droger, men vi kommer ALDRIG att våldta denna SOKA, Att våldta är inte våran stil. Klart man har en viss etik för fan. Jiddra inte om det... Under tiden har vi haft mycket annat kul, Som att trippa som FAAAAN Fat freddys och 50 patroner drivgas kommer man jävligt låååååååååååååååååååååånnngggt med.
Citera
2004-12-16, 10:54
  #62
Medlem
Anne-Maj

Ja, så hette bovärden och vi ville göra oss av med henne för gott, men eftersom hon aldrig sett vilka vi var så nöjde vi oss med att göra henne totalt sinnessjuk för alltid.
Vi blandade ihop en häxbrygd av Datura, Bolmört, lsd, Skunk (mycket potent cannabis) sicordinol och t-sprit, alltihop skulle mixas så att vi kunde injicera det rakt in i den trancerbinala ryggmärgskanalen, aotobahn, så att säga. Men ojojojojoj, vi ville inte vänta utan samlade ihop allting under loppet av ett dygn varav vi åter befann oss uppe på vinden.
Vi rullade ut Anne-Maj ut ur mattan för att tejpa fast fejset vid vid en stolpe,
Hon hade alltså ansiktet hårt pressat mot stolpen nu.
Jag sade hånfullt och med ett falskt lugn; deet äär intee faaaarliigt, vii skaall
baara döööda diig. Som den Soka-gris hon är skälvde hom av skräck och vågade inte yttra ett skri.

Jag återkommer...
Citera
2004-12-16, 11:49
  #63
Medlem
Sent om sider...

Däruppe hängde in Killerzone-jaktpilbåge, och jag måste bara prova den!
Jag klättrade så upp på taket, detta var mitt i natten, och vad fick jag väl se däruppifrån, om inte en JÄÄVLA UTELIGGARE i full färd med att krypa sig ner i sitt hem; en svart sopsäck. JAG HAAATAR UTELIGGARE!!!
Detta var ett mycket fint läge att gallra lite. Jag var van bågskytt, och det var på lagom avstånd, äcklet därnere låg i fosterställning därnere, jag hade helst tagit honom ståendes.
Jag rörde mig så gott som sjudlöst och var snart i perfekt läge, det hördes några tonåringar gapandes någon kilometer bort, annars verkade denna lena natt folktom. Det här var ochså en nedlagd fabrik...
Jag spände vant och bestämt bågen, det kändes skönare än vanligt, troligtvis för att ett männskobyte stundade.
Siktade väl i mörkret, och ännu mer... Så, med ens släppte jag iväg pilen med full kraft! Pilen gick rakt genom tinningen, kom ut på andra sidan ; WoooooW!!
Vilken power! Pilen hade alltså penetrerat hela huvudet från tinning till tinning.

Nu var det dags att ta sig in igen, nöjd med vad jag gjort.
Därinne satt min vän och pundade på häxelixiret!! Bad Idea! Men han är ju redan bindgalen för tusan, så mycket vi trippat ihop så har han erfarenhet, men denna mixturen är ju speciellt avvägd för att göra folk sinnessjuka och fresta maximalt på mänskliga psyket. Men Whatever, det skulle bli intressant att se Peters reaktioner.
Nu låg hon där och kved, om man säger så, liksom - sårbar som en slaktkalv.
Dags att fylla på sprutan med en ny dos, megados villsäga. inget att vänta på, tidigt nästa gryning skulle horapan släppas ut i en båt i riddarfjärden,näck och skyltat möhippa överallt, hon hade just gift sig, med en ytterst plågsam sinnessjukdom, gradvis skulle hon bli allt värre, posttraumatisk stress bortom allt förstånd ,schitzofreni och dödsångest en semester i sammanhanget, och
Anne-Maj skulle aldrig, jag upprepar - aldrig, mera ha semester.
Vi injicerade henne samtidigt som vi tvingade henne lyssna på ljudtortyr i mina MDR 500 DJ-lurar kopplad till en STARK förstärkare, vi fick upp lite utrustning upp dit allright!
Men vi pucklade på henne, brände henne på fotsulorna osv, En sak är säker. vi uppnådde vårat mål. Även om Soka-Suggan inte skulle fatta det sig, så; HON SKULLE ALDRIG HA VRÄKT MIG.

Next time I will tell about Peters spectaculary trip...
Citera
2004-12-23, 07:15
  #64
Medlem
Zeromatics avatar
hoho. vansinne. Börjar nästan bli för grovt nu.
Citera
2004-12-24, 15:10
  #65
Medlem
Klngs avatar
vad röker du
Citera
2005-11-12, 22:18
  #66
Banned
jakobsson_s avatar
hhehehe bra läsning
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback