2010-12-03, 13:47
Medlem
Playahs avatar
som rubriken säger, vad kommer effekten bli utav detta? en fet fest kick eller inget alls?
Citera
2010-12-03, 14:19
Medlem
Du kommer enbart att må jävligt dåligt Jag käkade själv Citalopram 3 - 4 år, och det hände på fester att det var någon fylleskalle som ville ha några.. Och vad jag tror så kommer ingen av dom att göra det igen

Jag tror inte det är farligt, men du kommer inte få någon "skön" känsla, det kan jag garantera..
Citera
2010-12-03, 14:39
Medlem
Psykotons avatar
Överdosering av SSRI-preparat som citalopram kan ge serotonergt syndrom, en livshotande och mycket obehaglig reaktion, och kombinationen med alkohol är inte särskilt smart, du kommer garanterat må dåligt i flera dagar.

Ta ditt citalopram i den dosering som du SKA ta, så blir din depression, eller vad det nu är du behandlas för, förhoppningsvis bättre efter några veckor.
Citera
2010-12-03, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Överdosering av SSRI-preparat som citalopram kan ge serotonergt syndrom, en livshotande och mycket obehaglig reaktion, och kombinationen med alkohol är inte särskilt smart, du kommer garanterat må dåligt i flera dagar.

Ta ditt citalopram i den dosering som du SKA ta, så blir din depression, eller vad det nu är du behandlas för, förhoppningsvis bättre efter några veckor.

Måste hålla med, det är inget skoj att blanda ssri och alkohool. Konsekvenserna kan bli hur stora som helst. Sen kan du ine flumma på antdepresiva medeciner överhuvudtaget och att sen blanda dem kan vara farligt!
Citera
2010-12-03, 15:31
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playah
som rubriken säger, vad kommer effekten bli utav detta? en fet fest kick eller inget alls?

Om nått så kommer du må skit, inget rus förutom alkoholen.
Avråder dig att testa, går inte att "knarka" SSRI.

G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in