2010-12-03, 11:47
Medlem
Har letat lite överallt nu känns det som efter någonstans att köpa vikdörr.
Men hittar inget i princip

Så nu vänder jag mig till er, vart kan man hitta vikdörrar? Gärna något i närheten av Eskilstuna ( dvs inget "Jönköpings bygg o blablal" )

Utan helst någon äffärskedja som K-Rauta, Byggmax, Jula eller liknande som finns i närheten.
Citera
2010-12-03, 12:15
Medlem
TheVoids avatar
Du menar innerdörrar eller? Sapa gör profiler annars om det är utåt i sitt 2074 system, möjligt att de även gör någon variant i det oisolerade 2050 systemet.
Citera
2010-12-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Du menar innerdörrar eller? Sapa gör profiler annars om det är utåt i sitt 2074 system, möjligt att de även gör någon variant i det oisolerade 2050 systemet.

Japp, menar innerdörrar nå enklare variant av nå vitt plast eller liknande

Ska kika på det du nämnde, tack!
Citera
2010-12-03, 14:46
Medlem
Bygghemma.se har ett rätt stort sortiment av olika typer av innerdörrar (enkel, par, skjut) kolla på den här länken Bygghemma. Dra dig inte för att det är en webbutik då de har fri frakt och rätt bra priser. Jag har visserligen inte handlat några dörrar men väl en del armatur och det gick bra.
Citera
2013-01-19, 19:28
Medlem
Finns det utrymme så kanske IKEAs PAX-system kan vara till godo? Visst, det är skjutdörrar så det beror ganska mycket på vad man har för utrymme att leka med.

http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=pax (Enligt rykten får man köpa enbart dörrarna, med tillbehör)
Citera
2013-01-20, 11:31
Medlem
Snurrens avatar
Vi köpte vikdörr på Bauhaus för några år sedan. Fanns rätt mycket att välja på. Billigt var det också, men jag minns inte exakt vad det kostade.

Edit: http://www.bauhaus.se/byggvaror/dorr...vikdorrar.html Kan beställas på nätet, eller så kan du besöka Bauhaus i Västerås.
Senast redigerad av Snurren 2013-01-20 kl. 11:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in