Hallå alla kåtar flashbackare
Det är så att jag har en syster som är nyss fyllda 16år och vi har en väldigt bra relation till varandra och igår så berättade hon till mig att det är en 35årig kille som håller på och ringer/smsar henne hela tiden samt skriver på msn hela tiden att hon ska strippa/leka för han i cam mot pengar. Min syrra tycker detta verkligen är as jobbigt och hon blir inte av med han, hon har även bytt mobil nr men i alla fall får han tag på det. Hon misstänker att det är någon i sin kompis krets som ger ut numret till han, men hon kan varken bevisa det eller få reda på något.
Senare på kvällen så addar jag han på en fejk msn och pratar med han i cirka 1 timme sedan så tankar jag även på ett kontantkort som jag då sitter och smsar med han hela tiden. Han vill då att jag ska leka för han i cam i 30 minuter för 2000kr han vill antingen betala in genom Paypal eller moneybookers.
Hur stor chans är det att jag åker dit om jag öppnar ett fejkkonto på paypal, eller moneybookers och sen föröver pengarna till mitt riktiga konto?. Eftersom han har hållt på i cirka 6 månader mot min syrra och jag är jävligt trött på han, så vill jag blåsa han så han kanske ger fan i henne
Någon annan som har gjort detta och klarat sig?