• 1
  • 2
2010-12-03, 11:45
Bannlyst
Hallå alla kåtar flashbackare

Det är så att jag har en syster som är nyss fyllda 16år och vi har en väldigt bra relation till varandra och igår så berättade hon till mig att det är en 35årig kille som håller på och ringer/smsar henne hela tiden samt skriver på msn hela tiden att hon ska strippa/leka för han i cam mot pengar. Min syrra tycker detta verkligen är as jobbigt och hon blir inte av med han, hon har även bytt mobil nr men i alla fall får han tag på det. Hon misstänker att det är någon i sin kompis krets som ger ut numret till han, men hon kan varken bevisa det eller få reda på något.

Senare på kvällen så addar jag han på en fejk msn och pratar med han i cirka 1 timme sedan så tankar jag även på ett kontantkort som jag då sitter och smsar med han hela tiden. Han vill då att jag ska leka för han i cam i 30 minuter för 2000kr han vill antingen betala in genom Paypal eller moneybookers.

Hur stor chans är det att jag åker dit om jag öppnar ett fejkkonto på paypal, eller moneybookers och sen föröver pengarna till mitt riktiga konto?. Eftersom han har hållt på i cirka 6 månader mot min syrra och jag är jävligt trött på han, så vill jag blåsa han så han kanske ger fan i henne

Någon annan som har gjort detta och klarat sig?
Citera
2010-12-03, 11:47
Medlem
Ovics avatar
Anmäl honom för sexuella trakasserier istället. Din syster lär väl förmodligen kamma hem en mindre summa i skadeståndspengar.
Citera
2010-12-03, 11:48
Medlem
gottmospahedens avatar
Det är ingen fara, se till så att killen skickar pengarna via paypal SOM EN GÅVA. Isåfall kan han inte ta tillbaks dem senare. För över dem antingen till ditt eget konto, eller en kompis. Det du kan göra är att ladda ner ett videoklipp på någon webcambrud, installera Manycam och låtsas som att du är hon?
Citera
2010-12-03, 11:54
Medlem
Penetreights avatar
Lura han till ett gloryhole-bås. Låtsas vara en ung tjej, eventuellt din syster. Sedan ställ dig med din nyrakade röv mot hålet. Du lurar han alltså till bögeri - Den ultimata hämnden.
Citera
2010-12-03, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Det är ingen fara, se till så att killen skickar pengarna via paypal SOM EN GÅVA. Isåfall kan han inte ta tillbaks dem senare. För över dem antingen till ditt eget konto, eller en kompis. Det du kan göra är att ladda ner ett videoklipp på någon webcambrud, installera Manycam och låtsas som att du är hon?

Tanken är att så fort han betalar så tänkte jag föra över pengarna till mitt paypal konto och sen föra över dom till ett spelkonto och ta ut dom genom spelsidan i stället för paypal

Har försökt att fixa det med manycam men aldrig fått det att funka så jag får helt enkelt visa några bilder och hoppas på att han betalar in direkt
Citera
2010-12-03, 12:22
Medlem
Miiiiias avatar
Anmäl honom istället. Han kanske är på fler småtjejer än din syster, och dessa tjejer kanske inte kan stå emot på samma sätt som din syster gjort. Mannen verkar ju ha allvarliga problem, och även om din anmälan inte leder nånstans så kommer det finnas i hans arkiv när/om han går på någon annan.
Citera
2010-12-03, 14:09
Medlem
linkolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miiiiia
Anmäl honom istället. Han kanske är på fler småtjejer än din syster, och dessa tjejer kanske inte kan stå emot på samma sätt som din syster gjort. Mannen verkar ju ha allvarliga problem, och även om din anmälan inte leder nånstans så kommer det finnas i hans arkiv när/om han går på någon annan.

Läs det ovanstående, TS!

Jag fattar inte vad det är för fel på alla idioter som ska ta lagen i egna lama händer, när det finns en professionell, beväpnad poliskår med fängelser och hela kalaset som bara är till för att sätta dit folk som begår brott.

För det kan väl inte vara så att du ser en möjlighet att tjäna ett par tusen på att lura en smygpedofil som är ute efter din syrra? På allvar? Tänker du låta din syrra agera lockbetes-hora och sen ska du pimpa lite cash? Det är knappt ens ok beteende för albanska zigenare.
Citera
2010-12-03, 14:10
Medlem
The-doorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Lura han till ett gloryhole-bås. Låtsas vara en ung tjej, eventuellt din syster. Sedan ställ dig med din nyrakade röv mot hålet. Du lurar han alltså till bögeri - Den ultimata hämnden.

bögeri - Den ultimate hämden hahahahhaha
Citera
2010-12-04, 00:58
Medlem
xqists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mobilskal
Hallå alla kåtar flashbackare

Det är så att jag har en syster som är nyss fyllda 16år och vi har en väldigt bra relation till varandra och igår så berättade hon till mig att det är en 35årig kille som håller på och ringer/smsar henne hela tiden samt skriver på msn hela tiden att hon ska strippa/leka för han i cam mot pengar. Min syrra tycker detta verkligen är as jobbigt och hon blir inte av med han, hon har även bytt mobil nr men i alla fall får han tag på det. Hon misstänker att det är någon i sin kompis krets som ger ut numret till han, men hon kan varken bevisa det eller få reda på något.

Senare på kvällen så addar jag han på en fejk msn och pratar med han i cirka 1 timme sedan så tankar jag även på ett kontantkort som jag då sitter och smsar med han hela tiden. Han vill då att jag ska leka för han i cam i 30 minuter för 2000kr han vill antingen betala in genom Paypal eller moneybookers.

Hur stor chans är det att jag åker dit om jag öppnar ett fejkkonto på paypal, eller moneybookers och sen föröver pengarna till mitt riktiga konto?. Eftersom han har hållt på i cirka 6 månader mot min syrra och jag är jävligt trött på han, så vill jag blåsa han så han kanske ger fan i henne

Någon annan som har gjort detta och klarat sig?

Det är ju din syrra som gett ut sitt nr till honom så säkert bull om han "fått" tag i det..
Stäm upp ett möte på stan med han o konf. honom filma honom o lägg upp på f.b o förresten vad är det för fel hon e ju 16år? tänk på länder som afrika t.ex där en 70 åring gifter sig med en 12åring
Citera
2010-12-04, 03:53
Medlem
Jthunderas avatar
Skönt sätt att få råd till bedrägeri.

Om du lyckas få pengar så använd dem till kurser i Svenska innan du åker i fängelse.
Citera
2010-12-04, 16:05
Medlem
Go for it, han kommer inte att anmäla dig ifall han ger dig pengarna som en gåva.
Citera
2010-12-04, 19:13
Medlem
Multifunktionells avatar
"Hon kan inte bli av med honom".

Lättast är att hota med en anmälan om hon sitter med personuppgifter.

Det självklara (som tydligen inte skett) är att radera honom från facebook, msn och blockera nummer osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in