jag har sedan en tid haft problem med att hårddisken periodvis fylls till synes utan anledning. Jag upptäckte idag att en mapp som heter system rollback data tar upp större delen av min hårddisk. Vad är detta för mapp och hur ska jag bli av med detta problemet. Jag kan inte särskilt mycket om datorer så jag skulle bli mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig.
Senast redigerad av bojne 2010-12-02 kl. 20:18.
Vill du ha bättre fart i datorn, avinstallera Norton 360 och installera något av A'na dvs Avast, Avira eller Avg. De tar upp mindre datorresurser och är snabbare OCH gratis.
På min virtuella Vista x86 Ultimate finns det ingen katalog som heter något med "rollback".
Vill du ha bättre fart i datorn, avinstallera Norton 360 och installera något av A'na dvs Avast, Avira eller Avg. De tar upp mindre datorresurser och är snabbare OCH gratis.
På min virtuella Vista x86 Ultimate finns det ingen katalog som heter något med "rollback".
Det kan absolut vara värt att överväga att byta antivirusprogram men just nu så är mitt största problem att jag har en mapp på 90 gb som jag inte har en aning om vad den innehåller eller hur jag ska få bort den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!