Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-02, 18:16
Medlem
Hur gör man? XP inga problem men nu har jag en "ny" dator med Vista som segar sig som fan och jag vill ha den återställd till fabriksläget. Brukar lösa en del problem. Har inga skivor till den, behöver jag skapa några recovery skivor först?
Citera
2010-12-02, 18:22
Medlem
Kafes avatar
Ladda ner Windows 7. 32bit eller 64bit beroende på vad du har. Kolla piratebay.org
Du kan kolla upp vad du har om du högerklickar på den här datorn och kollar under egenskaper så ska det stå där.
Bränn ut programmet på en skiva. Sätt in den i datorn, starta om med programmet och bara följ instruktionerna
Senast redigerad av Kafe 2010-12-02 kl. 18:25.
Citera
2010-12-02, 18:23
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilheat
Hur gör man? XP inga problem men nu har jag en "ny" dator med Vista som segar sig som fan och jag vill ha den återställd till fabriksläget. Brukar lösa en del problem. Har inga skivor till den, behöver jag skapa några recovery skivor först?

1: GÖR ÅTERSTÄLLNINGSPUNKT!! Vet inte hur många polare som sagt "Äh, det är ju skitlätt! JAG gör fan inte fel!" Ploff: Nåt går åt helvete, sen sitter de där med en renrökt dator och kan inte återställa..

2: Gör Recoveryskivor. Varför? Läs ovan..
Citera
2010-12-02, 18:24
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Ladda ner Windows 7. 32bit eller 64bit beroende på vad du har.
Du kan kolla upp vad du har om du högerklickar på den här datorn och kollar under egenskaper så ska det stå där.
32bit
http://thepiratebay.org/torrent/5803715/Windows_7_Ultimate_(32_Bit)_x86_(September_2010)
64bit
http://thepiratebay.org/torrent/5952557/Windows_7_Ultimate_(64_Bit)_x64_(November_2010)

Bränn ut programmet på en skiva. Sätt in den i datorn, starta om med programmet och bara följ instruktionerna

ajabaja, inte länka torrents. fixa innan ditt konto blir grillat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in