Är det någon som vet om denna sida är seriös? Jag vill gärna se en film där men det förklaras att man måste ladda ned någon form avspelare och när jag försöker göra detta så får min dator spel och virusvarningarna fullständigt ballar ur.
Jag har då valt att avsluta men jag är väldigt sugen på att fullfölja nedladdningen. Vad kan hända?
Sedan undrar jag också om det finns någon form av program som kan spela in det man ser på skärmen? Typ som Audio-hijack fast för video då??
Mycket tacksam för svar!
Senast redigerad av piss-nisse 2010-12-01 kl. 21:57.
Men det står att man ska ladda ned drivx player och när jag försöker göra det står det att jag laddar ner Pigall hot-shots eller något liknande...Ska man bara köra eller?
Ladda inte ned någonting från "Letmewatchthis", jag tänkte göra det förut men hann som tur var fråga på flashback. Den där spelaren de vill att man laddar ned vad tydligen sprängfull med virus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!