2010-12-01, 21:54
Medlem
Hej!

Är det någon som vet om denna sida är seriös? Jag vill gärna se en film där men det förklaras att man måste ladda ned någon form avspelare och när jag försöker göra detta så får min dator spel och virusvarningarna fullständigt ballar ur.

Jag har då valt att avsluta men jag är väldigt sugen på att fullfölja nedladdningen. Vad kan hända?

Sedan undrar jag också om det finns någon form av program som kan spela in det man ser på skärmen? Typ som Audio-hijack fast för video då??

Mycket tacksam för svar!
Senast redigerad av piss-nisse 2010-12-01 kl. 21:57.
Citera
2010-12-01, 21:58
Medlem
Många här rekomenderar den då i en del trådar, så jag skulle tro det.
Citera
2010-12-01, 22:02
Medlem
Ok..vad bra!

Men det står att man ska ladda ned drivx player och när jag försöker göra det står det att jag laddar ner Pigall hot-shots eller något liknande...Ska man bara köra eller?
Citera
2010-12-01, 22:09
Medlem
mongovolvos avatar
jag hade då inte : D
Citera
2010-12-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongovolvo
jag hade då inte : D

Vad kan hända med datorn??
ÅH! Jag testade att ladda ned spelaren på "vanligt" vis men kan ändå inte se filmjäveln!

PC suger pung!
Citera
2010-12-01, 22:30
Medlem
Här är vad jag vill se:

http://www.watchthisletme.com/watch-...oss-Misconduct

Denna film är omöjlig att få tag på helt enkelt. Jag bara måste få det att funka.
Är det någon vänlig själ som kan testa och se om det funkar för er?
Citera
2010-12-21, 23:27
Medlem
-hina-s avatar
Ladda inte ned någonting från "Letmewatchthis", jag tänkte göra det förut men hann som tur var fråga på flashback. Den där spelaren de vill att man laddar ned vad tydligen sprängfull med virus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in