2010-12-01, 14:45
Medlem
Finns det någonting värre än kvitton? Serriöst, kunde inte någon uppfinna en tjänst som tar hand om skiten. Köpte en iphone och den har gått sönder, tror ni jag hittar kvittot eller, nej inte precis.
Citera
2010-12-01, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkunicorne
Finns det någonting värre än kvitton? Serriöst, kunde inte någon uppfinna en tjänst som tar hand om skiten. Köpte en iphone och den har gått sönder, tror ni jag hittar kvittot eller, nej inte precis.

Min iPhone gick också sönder förra veckan, men den skall jag skicka in imorgon för jag har drulleförsäkring och kvittot hittade jag också.
Köpte du den med abonnemang? Prata med ditt abonnemangsföretag och se om de inte kan hjälpa dig, kanske ge dig en kopia på kvittot eller dylikt.

Sedan bör du lära dig en läxa och skaffa dig en mapp/pärm/fack och spara alla dina kvitton. Sortera upp dem i olika kategorier, scanna in dem på datorn/externt minne och luta dig tillbaka när olyckan är framme.
Citera
2010-12-01, 14:55
Medlem
skramses avatar
Vad vill du ha svar på? Hur du ska få din istone fixad med garanti eller hur du ska slippa kvitton?
Citera
2010-12-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skramse
Vad vill du ha svar på? Hur du ska få din istone fixad med garanti eller hur du ska slippa kvitton?

Tror det bara är lite allmän QQ.
Citera
2010-12-01, 15:59
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Företaget du handlade ifrån har kvar ditt kvitto och kan således skicka nytt..
Citera
2010-12-02, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkunicorne
Finns det någonting värre än kvitton?
Presentkort?

Då får man ju inte ens en vara, bara låtsaspengar.

Än bättre när de går ut så även om man har dem kvar så är de visst inte värda något. Pengar med jätteinflation. Grymt.

Jävla stöld är vad det är.
Citera
2010-12-06, 10:50
Medlem
letat som en stolle efter att effektivisera mina kvitton, hittade garantikoll.se värsta schyssta iphone appen till, mitt liv är räddat, nej men jag ska iallfall testa och se om det är någonting att ha . . . läxan är lärd!
Citera
2010-12-06, 19:11
Medlem
Får man fråga varför du försöker promotea garantikoll.se

Herregud vilken sida.

Spara obegränsat med kvitton online för 499:-/mån.

Dessutom är det lite kul att du snackar om deras iphone-app som du inte ens kan använda eftersom din iphone gått sönder.

Hur garantikolls affärside uppkom:
"Idén uppkom då Rebecka skulle flytta hemifrån och var i behov av en elvisp. I kassan påpekade kassörskan att kvittot skulle sparas då det var garanti på elvispen. Vart skulle jag lägga kvittot så det inte kom bort, blektes eller förstördes? I den stunden uppkom idén om att alla behöver ha Garantikoll!"

Hela denna diskussionen är lite telefånig tycker jag...
Senast redigerad av flashbackuser 2010-12-06 kl. 19:22. Anledning: Garantikolls uppkomst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in