Jag har rökt alla sorter som dom har/haft på spicenordic och på vanliga "stickor" visar det ingenting, och då har jag rökt dagen innan och även typ 1 timma innan jag lämnar urinprover, men dom som tar mina prover vet inget om att jag röker spice men jag är en rök torsk och rökte drygt 5g marijuana om dagen i 2 år så det är lite svårt att sluta rakt av =P vissa vet nog vad jag pratar om.
Men det är som sagt det när dom gör "labbproverna" som är det skrämmande för då kollar dom mer noga, men jag slutade röka på en lördag och lämnade provet på en måndag kl. 5 så jag ska ringa dom och kolla svaren för isf kan jag ju medela till andra som säkert undrar samma sak som mig.
Vet ju oxå att rökmixer "kan" ge "utslag", det har det gjort för mig någon gång men dom har aldrig torskat mig för det.
Körkortsprover är ju alltid jobbiga för att även om en rökmix är laglig så ser dom ju det som en drog och dom vill ju inte att folk ska kunna röka något som är som marijuana och därför kanske dom inte ger tillbaka körkortet =(
tack för svaren hittills. Dom uppskattas mkt.
Finns det någon annan bättre rökmix sida än spicenordic?
Kommer berätta mer om mina egna tester när jag fått reda på provsvaren. =)

"Stay clean, smoke green"