• 1
  • 2
2010-11-30, 15:25
Medlem
Hej!

Jag har rökt spice ett bra tag nu eftersom fittlagen tvingar mig att vara drogfri, iaf på stickorna som dom använder vid kontrollerna.

Men nu är det så att jag röker spice istället, men har även börjat med att lämna urinprover på en klinik som gör "labb urinprover" och blodprov på mig och jag undrar då om spice visar på det?

Jag slutade röka spice på en lördag men dom ringde in mig och sa att jag skulle pissa,
kan dom "torska" mig och hitta spice på dom urinproverna även om inte stickorna visar eller är det så att jag kan fortsätta röka.

alla svar uppskattas utom dom som inte ger mig något

Tack på förhand!!!
Citera
2010-11-30, 15:30
Medlem
CB-herberts avatar
Du behöver inte oroa dig. Om du menar med spice dom nyare mixarna som finns ute (boom, remix)?
Senast redigerad av CB-herbert 2010-11-30 kl. 15:34.
Citera
2010-11-30, 15:39
Medlem
Mandic!s avatar
Att man skulle testas för det, och än mer att det finns med som specifik-koll skulle göra mig väldigt förvånad. Du kan vara lugn. Men vadå, tvingar dom dig att vara drogfri från nånting som är lagligt?
Citera
2010-11-30, 17:09
Medlem
Finns massa som rökt boom och pisat positivt på tch som ja å min polare tex
Citera
2010-11-30, 19:29
Medlem
MindTwisters avatar
Några av de nya rökmixarna innehåller en cannabinoid (En AM-variant, minns inte namnet) som har samma metaboliter som JWH-018, så du kan torska på det.
Citera
2010-11-30, 20:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnstake

Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Några av de nya rökmixarna innehåller en cannabinoid (En AM-variant, minns inte namnet) som har samma metaboliter som JWH-018, så du kan torska på det.
Det kollas väl ändå inte på labb?
Citera
2010-11-30, 21:47
Medlem
Jag har rökt alla sorter som dom har/haft på spicenordic och på vanliga "stickor" visar det ingenting, och då har jag rökt dagen innan och även typ 1 timma innan jag lämnar urinprover, men dom som tar mina prover vet inget om att jag röker spice men jag är en rök torsk och rökte drygt 5g marijuana om dagen i 2 år så det är lite svårt att sluta rakt av =P vissa vet nog vad jag pratar om.

Men det är som sagt det när dom gör "labbproverna" som är det skrämmande för då kollar dom mer noga, men jag slutade röka på en lördag och lämnade provet på en måndag kl. 5 så jag ska ringa dom och kolla svaren för isf kan jag ju medela till andra som säkert undrar samma sak som mig.

Vet ju oxå att rökmixer "kan" ge "utslag", det har det gjort för mig någon gång men dom har aldrig torskat mig för det.

Körkortsprover är ju alltid jobbiga för att även om en rökmix är laglig så ser dom ju det som en drog och dom vill ju inte att folk ska kunna röka något som är som marijuana och därför kanske dom inte ger tillbaka körkortet =(

tack för svaren hittills. Dom uppskattas mkt.

Finns det någon annan bättre rökmix sida än spicenordic?

Kommer berätta mer om mina egna tester när jag fått reda på provsvaren. =)

"Stay clean, smoke green"
Citera
2010-12-01, 19:40
Medlem
ruskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnstake
Vad är tch? det heter väll ändå THC!?!?
Citera
2010-12-01, 22:21
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusko
Vad är tch? det heter väll ändå THC!?!?
Ja.
Citera
2010-12-02, 09:02
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det kollas väl ändå inte på labb?
Jo, metaboliter för JWH-018 kollas på labb. Redan flera här på flashback som har åkt dit för gen3 mixarna vid pisseprov.
Citera
2010-12-02, 09:21
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Jo, metaboliter för JWH-018 kollas på labb. Redan flera här på flashback som har åkt dit för gen3 mixarna vid pisseprov.
Dock ingen som sagt att det varit positiva på labb. Det har hittills bara stått att det är stickorna som gett utslag och dom går inte att lita på till 100% om vi pratar om gen3. Sen ska det finnas speciella "spice" stickor som kan visa om man tagit någon olaglig SC(vet inte om alla är med, tvivlar jag på men JWH-018 är garanterat med).

Det som hänt med dom som säger sig pissat positivt när dom rökt från gen3 har varit att dom visat positivt för THC på stickorna dock ingen som sagt något om labb.
Senast redigerad av rake 2010-12-02 kl. 09:24.
Citera
2010-12-02, 11:45
Medlem
Gera_1s avatar
hur gick det då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto