2013-09-26, 17:02
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare! Skulle någon kunna rekomendera en shiazo smak? Har endast smakat dubbel äpple.
Jag vet att shiazo endast funkar i nödfall men jag orkar inte beställa ifrån staterna.

Någon som vet vilken utav golden shishas smaker som är bäst? Är dom ok överhuvud taget?
Citera
2013-09-26, 17:11
Medlem
Pausfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tjenare! Skulle någon kunna rekomendera en shiazo smak? Har endast smakat dubbel äpple.
Jag vet att shiazo endast funkar i nödfall men jag orkar inte beställa ifrån staterna.

Tycker Shiazo Citron är bra, det är väl den enda av dom smakerna jag testat som jag kan tänka mig att köpa igen.

Var i Spanien i veckan och upptäckte till min glädje att både Al Fakher och Nahkla säljs i tobaksbutikerna där! Köpte AF Dubbeläpple, Grape, Mint samt Nahkla dubbeläpple + Nakla Mizo Mint. Mizo mint är sjukt stark, riktigt gött när man är lite småförkyld som jag är nu!
Citera
2013-09-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herbiegirl
Jag fick min beställning igår levererad till dörren. Tullens tejp satt överallt på paketet o en liten lapp där det stod skrivet 0,9kg tobak med deras stämpel. Men ingen inbetalningslapp. Hjärtat satt halvt i maggropen o jag fattar ingenting. Nåväl, över förväntan nöjd med min ehoze. Blandade blue mist med mint o det var himmelskt. Den får bo i min bil
Övrig tobak kommer betyg på senare när jag provat.

Vart beställde du ifrån? Skickades paketet från privat adress? Vad var innehållet märkt som? Angivet värde på paketet? Skrev du på när du fick det? Skriv om du får en julklapp i lådan inom kort!
Citera
2013-09-26, 18:11
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Vart beställde du ifrån? Skickades paketet från privat adress? Vad var innehållet märkt som? Angivet värde på paketet? Skrev du på när du fick det? Skriv om du får en julklapp i lådan inom kort! :whistle: :'(
Jag var i duschen, sambon skrev på. Paketet var skickat privat, 45 dollar värde, märkt ehoze cartridges o fruit. Beställde från hookah-shisha.com.
Citera
2013-09-26, 18:13
Medlem
herbiegirls avatar
Trodde att om det fastnade i tullen fick man inte ut det om man inte betalade först.
Citera
2013-09-26, 18:44
Medlem
Citat:
Jag var i duschen, sambon skrev på. Paketet var skickat privat, 45 dollar värde, märkt ehoze cartridges o fruit. Beställde från hookah-shisha.com.

Citat:
Trodde att om det fastnade i tullen fick man inte ut det om man inte betalade först.

Samma här. Ska bli spännande o se om du får något, hoppas du slipper. Var det exakt 0,9kg tobak? Skrev dom fruit? Eller fruit molasess? Sa du till något om hur du ville ha det märkt?
Citera
2013-09-26, 23:15
Medlem
Pausfågels avatar
OMG, Nahkla mizo mint...min nya favvo! Stark och uppfriskande, rekommenderas till alla som gillar mint!
Citera
2013-09-27, 06:41
Medlem
alroberts avatar
Citat:

Någon som vet vilken utav golden shishas smaker som är bäst? Är dom ok överhuvud taget?
Den enda jag faktist uppskattat är caribbean dreams

Den var faktist väldigt god
Citera
2013-09-27, 18:33
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:

Någon som vet vilken utav golden shishas smaker som är bäst? Är dom ok överhuvud taget?:)

Testa Banan. Den smakar som skumbanan och är min favorit av shiazosmakerna.
Citera
2013-09-27, 18:34
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:

Någon som vet vilken utav golden shishas smaker som är bäst? Är dom ok överhuvud taget?:)

Testa Banan. Den smakar som skumbanan och är min favorit av Shiazosmakerna.
Citera
2013-09-27, 18:40
Medlem
herbiegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Samma här. Ska bli spännande o se om du får något, hoppas du slipper. Var det exakt 0,9kg tobak? Skrev dom fruit? Eller fruit molasess? Sa du till något om hur du ville ha det märkt?

De skrev fruit m. Molasses kom väl inte med av nån anledning. Det var 1,2kg men Golden Layana deklarerar inte vikt så bl a den måste vara missad i bedömningen. Fruit molasses eller flavoured molasses brukar vara vanlig märkningar. Annars var paketet privat skickat.
Citera
2013-09-27, 21:01
Medlem
Mumfie0s avatar
Någon som har koll på ungefärliga priser i Prag och England?
Har precis skaffat en vattenpipa så tänkt köpa på mig lite shiazo och tobak eller vad det kallas när jag ska till prag och england närmsta tiden då det verkar tokdyrt med sådant i Sverige och har inte så bra erfarenhet av svenska tullen som gör en utfattig.
Har letat runt lite på google och engelsmännen verkar mest bara gnälla på tobakskatt och att det är så dyrt så.
Men antar att Prag är mitt bästa bud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in