Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Massmedia med Göteborgsposten i spetsen gullar med dem och försöker få oss
att tycka synd om dem. "De är de mest förföljda och diskriminerade människorna i Europa"
En normalbegåvad person frågar sig naturligtvis: VARFÖR zigenarna är avskydda på alla
platser de någonsin satt sina fötter? Media har svaret: Det är fööördoomar!
Bara idioter tror på det. Kanske inte ens journalisterna som skriver smörjan
vill se dessa parasiter förstöra i Göteborg. Polisen hjälper inte till ett dugg.
Hade de haft lite fantasi och ambitioner så skulle de åtminstone försvårat
för zigenarna att bedriva sin verksamhet. T.ex. genom att raida deras "läger"
och rota upp lite stöldgods.
Ja, visst är det fullständigt åt helvete!? Jag vill själv hjälpa precis varenda en som har det svårt eller som är i akut behov av hjälp eller stöd. Hela mitt hjärta säger att man ska ställa upp för den eller de som har det svårt, och så ofta jag kan hjälpa så försöker jag på något sätt att finnas där. Men detta är något helt annat. En massa kriminella, bittra, tjuvaktiga, otacksamma, lömska och hotfulla människor har fyllt vårt land och gör allt för att förpesta livet för våra medborgare. All den energin dessa människor lägger på att få oss att lätta på lädret, kunde de istället lägga på något konstruktivt. Eller om inte annat, visa oss lite tacksamhet. Men det enda som händer nu, det är att obegränsade mängder av dessa skitmänniskor söker sig till snälla Sverige som aldrig säger nej eller sätter några gränser. Något som dessa gräsliga människor är fullt medvetna om. Och, med hela kulturelitens fulla medtycke.
Aftonbladet är väl den tydligaste megafonen att kalla minsta kritik emot detta helvete för rasism. Alla blir livrädda och börjar genast att urskuldra sig: "Ehh.. Nej nej! Jag är aaaabsoluuuut inte rasist!" Men jag har tröttnat på att bli kallad för något som jag inte känner igen mig i. Ungefär som att någon idiot skulle kalla mig för fikus, våldtäktsman eller pedofil. Inget av det stämmer, så det rör mig inte i ryggen vad idioter eventuellt skulle kalla mig. Så gott folk, skit i om Aftonbladet & Co. kallar er för rasister och intoleranta. Det här handlar nämligen inte om rasism, att vilja slippa dessa horder med tjuvpack som fyllt vårt samhälle. Det är istället vanligt sunt förnuft. Skötsamma människor, invandrare som etniska svenskar, vill inte behöva oroa sig över att bli antastade av kriminella romer på jakt efter Gajes (den vite mannen på romani) pengar.
Nästa gång är det din gamla pappa eller mamma som öppnar dörren när dessa skitmänniskor försöker att stjäla deras tillhörigheter. Det är ingen spöken som rånar åldringar eller bråkar på våra sjukhus, utan det är samma skräpmänniskor som finns i vårt vackra Göteborg som lommar runt och tigger pengar av alla de möter. När de låtsas att ha hamnat i nöd och får snälla hjälpsamma människor att öppna dörren eller att stanna bilen för att hjälpa till, men som istället rånar och kränker den som stannat. Ja, då är detta början på ett kallare samhälle där snälla människor inte vågar hjälpa den som verkligen är i nöd. Och det är just detta som gör mig så jävla rosenrasande och faktiskt hatisk emot alla dessa helvetes skitromer som förpestar stan just nu...
Förhoppningsvis så kommer även GP och deras redaktion inse att svenskar ÄR hjälpsamma emot människor i nöd, men så inte naiva att vi inte reagerar när vår vackra stad våldtas av professionella tjuvar. Värre lär det bli, om ingen sätter ner foten väldigt snart. Detta kommer inte att klinga av av sig själv. Det krävs hårda och kraftfulla tag där en politisk vilja klart uttrycker hur vi ska ha det i fortsättningen. Om inte annat så kommer historien att visa hur jävla fel dessa vänster- och miljöpartister har som vill ha hit ännu fler av samma sort. Vi har ju till och med öppnat särskilda daghem, så att tjuvpacket - föräldrarna - kan plåga göteborgarna ännu mer. Detta samtidigt som alla skötsamma får beskedet att deras barn inte kan få någon dagisplats på minst ett år... Och så undrar man varför SD ökar!