• 1
  • 2
2010-11-29, 14:45
Medlem
Seanns avatar
Kommer ihåg att polare stod och gick fram till ensamma 18+are och fråga om dom kunde köpa ut
cigg eller snus lite diskret.
Men barnen idag verkar vara helt kassa på att få folk att köpa ut :P
Igår träffa jag 2 av dessa värdelösa kidsen som ville att man skulle köpa ut.
Dom står vid en ica affär med små svängdörrar, mycket folk går in och ut samtidigt
dom står i stortsätt mitt i gången utanför och frågar högt som fan om folk kan köpa ut snus till dom, dom tänker inte ens på att viska eller prata med en lägre röst utan dom ropar i stort sätt på folk om dom kan köpa ut.

Hur fan tänker kidsen när dom ropar/pratar högt nog för att alla ska höra.
Vem fan tänker köpa ut då
Citera
2010-11-29, 14:49
Medlem
Defunctuss avatar
Det var bättre förr...
Citera
2010-11-29, 14:49
Medlem
Förr i tiden så fanns det ingen 18 årsgräns på att köpa tobak.
Citera
2010-11-29, 14:50
Medlem
Seanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En5a
Förr i tiden så fanns det ingen 18 årsgräns på att köpa tobak.

Menar 00-08
Citera
2010-11-29, 15:06
Medlem
karrmaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Kommer ihåg att polare stod och gick fram till ensamma 18+are och fråga om dom kunde köpa ut
cigg eller snus lite diskret.
Men barnen idag verkar vara helt kassa på att få folk att köpa ut :P
Igår träffa jag 2 av dessa värdelösa kidsen som ville att man skulle köpa ut.
Dom står vid en ica affär med små svängdörrar, mycket folk går in och ut samtidigt
dom står i stortsätt mitt i gången utanför och frågar högt som fan om folk kan köpa ut snus till dom, dom tänker inte ens på att viska eller prata med en lägre röst utan dom ropar i stort sätt på folk om dom kan köpa ut.

Hur fan tänker kidsen när dom ropar/pratar högt nog för att alla ska höra.
Vem fan tänker köpa ut då

Ja,ungdomar är blåsta eller så kan det vara så jävligt så polisen ligger och gömmer sig i snön på Ica
Citera
2010-11-29, 15:47
Medlem
du talar ju om 90 talisterna, - den störda generationen - mellan berlinmuren och internet,

jag har basat över folk men inga är så jävla veliga, mesiga, och obalanserad som 90 talisterna
Citera
2010-11-29, 15:53
Medlem
Det är lite svårt för kiddsen att prata när hälften är i målbrottet.
Citera
2010-11-29, 16:14
Medlem
Cregers avatar
90-talisterna, en jävligt körd generation.
Citera
2010-11-29, 21:36
Medlem
Mnomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creger
90-talisterna, en jävligt körd generation.

Post-tjernobylgenerationen, alla som avlats efter 26/4 -86 borde ha tvångsaborterats.
edit:korrigerat datum
Senast redigerad av Mnomad 2010-11-29 kl. 22:07.
Citera
2010-11-29, 21:48
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
Menar 00-08

00-08 känns ganska nyligen

Men ja jag tror absolut att kids var bättre på kontakt förr. Senast i Lördags knatade det fram någon liten herre med acneproblem som hade gjort en vesuvio skräckslagen och frågade yours truly om jag kunde köpa ut cigaretter. Givetvis så var jag inte allt för avfärdande direkt och frågade vilket märke pojkspolingen rökte och fick svaret "Level".

Om jag mot förmodan skulle köpa ut så skulle det vara John Silver utan filter och jag ska banne mig se när de drar halsbloss.
Citera
2010-11-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orakad-i-delphi
00-08 känns ganska nyligen

Men ja jag tror absolut att kids var bättre på kontakt förr. Senast i Lördags knatade det fram någon liten herre med acneproblem som hade gjort en vesuvio skräckslagen och frågade yours truly om jag kunde köpa ut cigaretter. Givetvis så var jag inte allt för avfärdande direkt och frågade vilket märke pojkspolingen rökte och fick svaret "Level".

Om jag mot förmodan skulle köpa ut så skulle det vara John Silver utan filter och jag ska banne mig se när de drar halsbloss.
Så du köpte ut åt honom? hostade han?
Citera
2010-11-30, 13:37
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
De är otrevliga och ohyfsade nu för tiden. Djävligt dåligt för dem, då ingen kommer gå med på att köpa ut.

Internet är bra till mycket. Det dåliga är om man är för mycket på nätet så fördärvar det folk rent socialt.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2010-11-30 kl. 13:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in