2010-11-26, 23:10
Medlem
AnonymaJonass avatar
Hej! Jag har ett logitech g510 som bara hhar börjat skriva random bokstäver av sig själv och jag har stängt av datorn o satt på men det funkar ej, jag har avinstallerat programvaran men det funkar inte! Hjälp :S jag har bara haft tangentbordet i ca 3 veckor!
Citera
2010-11-26, 23:27
Medlem
ZCs avatar
Vad är det för "tecken"? Du kanske har ställt in så du har engelska som inmatningsspråk eller något sånt. Annars kanske det kan vara något virus.
Citera
2010-11-26, 23:46
Medlem
AnonymaJonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZC
Vad är det för "tecken"? Du kanske har ställt in så du har engelska som inmatningsspråk eller något sånt. Annars kanske det kan vara något virus.

Nej nje asså den skriver av sig själv och nu så höger klickar den och trycker ENTER o allt möjligt när jag kopplar ut tangentbordet så slutar det inte
Citera
2010-11-27, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaJonas
Nej nje asså den skriver av sig själv och nu så höger klickar den och trycker ENTER o allt möjligt när jag kopplar ut tangentbordet så slutar det inte

Du får förklara om det är en osynlig hand som trycker ner tangenterna framför dig eller om det är datorn som skriver av sig själv!

Virusskanna med det du har, funkar det inte så byt till kaspersky
Citera
2010-11-28, 23:06
Medlem
Skogswalds avatar
Kanske hårdvara? Nån slags kortis på dom bredbanden som går runt i tangentbord?
Citera
2011-12-24, 23:38
Medlem
nickeys89s avatar
hmmm.... :/ kan man ha flera färger samtidigt...? typ ha W S D A i grön färg medans resten är svagt vita?

tack på förhand fb =D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in