Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-26, 13:40
Medlem
Ibland kommer oundvikligen sånna dagar då man inte har tid att äta var fjärde timme. Då man kanske glömt äta frukost och sedan inte ska äta för än 6 timmar framöver. Man vill inget mer än att bara glufsa i sig en stor stek med potatisgratäng och fyllig brunsås, men det finns bara ostmacka att äta. Ilksan vrider sig i hela kroppen och man vill bara gråta.

Någon annan varit med om detta?
2010-11-26, 13:44
Medlem
MickeSoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalpungsvett
Ibland kommer oundvikligen sånna dagar då man inte har tid att äta var fjärde timme. Då man kanske glömt äta frukost och sedan inte ska äta för än 6 timmar framöver. Man vill inget mer än att bara glufsa i sig en stor stek med potatisgratäng och fyllig brunsås, men det finns bara ostmacka att äta. Ilksan vrider sig i hela kroppen och man vill bara gråta.

Pluggar i Uppsala, så jag upplever det varje dag

Är ingen mästare i köket direkt, kan bara laga skitmat.
2010-11-26, 13:51
Medlem
Citat:

Nej, för jag äter mat ute om jag är vrålhungrig. Är jag vrålhungrig orkar jag inte ställa mig bakom spisen och laga mat. Kom igen för fasiken.
2010-11-26, 14:49
Medlem
nils-holgerzons avatar
Ja, det händer väl ibland.

Vill du att jag detaljerat ska beskriva ett exempel?
2010-11-26, 19:26
Medlem
Något som är oerhört frustrerande är då man är bakis och har lust att slänga i sig en fet pizza eller blodig köttbit men man har bara torra mackor och snabbnudlar hemma.. Usch! Otroligt frustrerande är det..
2010-11-26, 23:38
Medlem
Hispers avatar
Citat:

Dina upplevelser om hur du mår när du är hungrig, blodsockret lågt och dina tankar om vad du skulle vilja äta inte överensstämmer med vad som finns tillgängligt kan jag inte se att det har med vare matlagning, metoder eller redskap att göra. Det är mer en fråga om medicin eller psykologi att göra.

Försök med att posta i något av dessa forum, då jag inte vet vilket som är rätt känns det meningslöst att flytta tråden.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in