• 1
  • 2
2010-11-26, 09:40
Medlem
Tycker det är konstigt att detta har fått så lite uppmärksamhet i media då händelsen utspelade sig i somras.

http://hallandsposten.se/nyheter/hal...en-om-han-doms

Lite skvaller:

Vet att när kvinnan kom upp till sjukhuset så hade knappar från fjärrkontrollen fastnat i hennes hud som personalen fick plocka bort.

Vet att det finns barn i hushållet, tror det är 2 stycken, kvinnan är inte mamma till barnen om jag förstått det hela rätt. Ett av barnen är född 1991 och det andra är fött senare.

Det mindre barnet sprang vid händelsen in till en granne gråtandes.

Polismannen har länge setts som konstig av sina kollegor i Halmstad, det har jag fått berättat för mig av en av hans kollegor.

Polismannen bodde tidigare på Pålsbo i Halmstad, men har efter separation flyttat in med en ny kvinna (offret) vid Eketångaskolan (Lummervägen) där även barnen går/har gått i skola.

Vad vet vi mer?
Citera
2010-11-26, 09:50
Medlem
skramses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddeman
Lite skvaller:

Vet att när kvinnan kom upp till sjukhuset så hade knappar från fjärrkontrollen fastnat i hennes hud som personalen fick plocka bort.

Vet att det finns barn i hushållet, tror det är 2 stycken, kvinnan är inte mamma till barnen om jag förstått det hela rätt. Ett av barnen är född 1991 och det andra är fött senare.

Det mindre barnet sprang vid händelsen in till en granne gråtandes.

Polismannen har länge setts som konstig av sina kollegor i Halmstad, det har jag fått berättat för mig av en av hans kollegor.

Polismannen bodde tidigare på Pålsbo i Halmstad, men har efter separation flyttat in med en ny kvinna (offret) vid Eketångaskolan (Lummervägen) där även barnen går/har gått i skola.

Vad vet vi mer?

Knappar som fastnat i huden? Hur hårt måste man slå för att silikon/gummi knappar ska fastna i hud? Tror det första är ren bullshit TS för jag minns inte när jag såg en fjärrkontroll som inte hade mjuka knappar senast.
Citera
2010-11-26, 12:06
Medlem
slafsits avatar
Äldre fjärrkontroller har väl ändå platsknappar?
Citera
2010-11-26, 15:11
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slafsit
Äldre fjärrkontroller har väl ändå platsknappar?

Stämmer bra, min TV har det.
Citera
2010-11-26, 15:31
Medlem
McHarleyBandits avatar
knappar som knappar måste ju ändå vart "lagom hårt" om dom fastnat i hennes hud
Citera
2010-11-26, 18:23
Medlem
FreakModes avatar
Det är inte Kaj Polis? Går ju en hel del rykten om honom och alla hans galna upptåg, dock så ska dom nog ta med en nypa salt, och om jag inte är helt ute och cyklar så har han två barn, en runt 1991-3 och en 1989 så ja, åren på barnen stämmer inte, vet dock att han har bott på pålsbo.
Citera
2010-11-27, 00:59
Medlem
ElHefes avatar
Om man ska slå så hårt att knapparna inte bara fastnar, utan även lossnar från fjärrkontrollen tror jag inte att det knapparna som fastnat är det allvarliga, snarare slaget som måste varit väldigt (väldigt) hårt.

Det känns dock lite skumt, så jag hoppas att bildbevis dyker upp.
Citera
2010-11-27, 23:39
Medlem
Finns det mer? Är relativt säker på att jag vet vem polisen och hans barn är om skvallret stämmer.
Citera
2010-11-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakMode
Det är inte Kaj Polis? Går ju en hel del rykten om honom och alla hans galna upptåg, dock så ska dom nog ta med en nypa salt, och om jag inte är helt ute och cyklar så har han två barn, en runt 1991-3 och en 1989 så ja, åren på barnen stämmer inte, vet dock att han har bott på pålsbo.

Nej det är inte Kaj.
Citera
2010-11-30, 10:33
Medlem
Jeppe Soons avatar
Ska vi avfärda Kaj Polis då? Någon som kan ge ett namn på denna kriminella person så inte Kaj ska bli osyldigt anklagad på FB? Annars tycker jag att ryktena som går verkar stämma väl in på denna Kaj!
Citera
2010-11-30, 10:57
Medlem
Det är så jävla vidrigt vad detta patrask till människor ställer till med! Fan så man spyr. hoppas svinet får skaka galler i minst 10 år!

Snutar brukar ju vilja att folk ska kollektivt bestraffas så varför inte låsa in resten av avdelningen på grishuset. Rätt ska vara rätt!
Citera
2010-11-30, 13:24
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puresoulswe
Det är så jävla vidrigt vad detta patrask till människor ställer till med! Fan så man spyr. hoppas svinet får skaka galler i minst 10 år!

Snutar brukar ju vilja att folk ska kollektivt bestraffas så varför inte låsa in resten av avdelningen på grishuset. Rätt ska vara rätt!

Tyvärr lär vi inte få se något längre straff på GM om denne blir fälld.
Jag tror faktiskt att det straff som GM skulle lida mest utav är om denne tvingas sluta som polis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in