2008-06-05, 21:35
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stånkare wonk
Det är jätteskoj Antar att du inte noterat.
Citera
2008-06-05, 22:15
Medlem
Trumpeters avatar
Gillar en del av piizzorna och lasagnen är rätt bra också
Citera
2008-06-06, 00:09
Medlem
lajders avatar
Chicken nuggetsarna därifrån är skitäckliga.. smakar som dom har varit i ugnen i 3 dagar
Citera
2008-06-06, 18:45
Bannlyst
Det enda jag handlar på Lidl är deras mozzarellapizza. Ganska osmakligt att handla där, men denna är faktiskt riktigt god. Andväder den dock som en grund, och lägger ofta på massa andra skoj grejer. På med lite sallad samt lite shyssta varor från delikatessdisken och vips har man en riktig läckerhet.

Påpeka för folket att du gjort pizzan själv oxå, så dem inte tror den är från lidl
Citera
2008-06-06, 21:41
Medlem
Litet gult djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajder
Chicken nuggetsarna därifrån är skitäckliga.. smakar som dom har varit i ugnen i 3 dagar

Det är inte nuggets i vanlig bemärkelse utan ren, panerad kycklingfilé. Är man van vid hackslafs med saftiga konsistensgivare kan just filé kännas lite torr mot tungan.
Citera
2008-06-06, 21:47
Medlem
ernolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litet gult djur
Det är inte nuggets i vanlig bemärkelse utan ren, panerad kycklingfilé. Är man van vid hackslafs med saftiga konsistensgivare kan just filé kännas lite torr mot tungan.

Oj, nu blev man allt lite sugen.
Tycker de vanliga är rätt vidriga men idén är ju inte helt dum när man vill få i sig något snabbt.
Citera
2008-06-07, 14:59
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balzam
Jag tycker att deras chicken nuggets (lila paket) håller bra standard. Billiga och smakar kalasbra efter stekning.
Stort plus i kanten till de faktiskt, riktigt bra!
De smakar ju faktiskt kyckling, och inte kokt paté som vanliga nuggets brukar göra.

Köpte någon lax i smördeg med pesto för ett par veckor sedan, den var riktigt jävla bra!
Mycket mat på en sådan, och de smakar fantastiskt! Rekommenderas!
Citera
2008-06-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKnarkare
Det enda jag handlar på Lidl är deras mozzarellapizza. Ganska osmakligt att handla där, men denna är faktiskt riktigt god. Andväder den dock som en grund, och lägger ofta på massa andra skoj grejer. På med lite sallad samt lite shyssta varor från delikatessdisken och vips har man en riktig läckerhet.

Påpeka för folket att du gjort pizzan själv oxå, så dem inte tror den är från lidl

Lägg på några skivor parmaskinka och soltorkad tomat. Det blir smaskigt.
Citera
2008-06-07, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Lägg på några skivor parmaskinka och soltorkad tomat. Det blir smaskigt.

Yes, det var typ dessa ingredienser som dessa jag hade i min tanke när jag skrev "varor från delikatessdisken" Dessa brukar jag dock inte handla på Lidl.
Citera
2008-06-09, 20:54
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det roligaste med lidl är alla deras påhittade produktnamn och all effort de lägger ner på att hitta på namn och flashiga ettiketter som ENBART finns på lidl. och nästan allt har fem stjärnor osv hemskt kul

Guldgrytan, Winarom, Vitakrone, Linessa, Dulano, Milbona jag kan hålla på i evigheter

Men jag är säkert ensam om att ha noterat detta och tycka det är kul.
nej du är inte ensam men så kul är det inte
kan ingen som jobbar på lidl säga ngt om det här är varumärken som ägs av nåt bolag som ingår i Lidl-koncernen typ?
Citera
2008-06-09, 21:00
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
nej du är inte ensam men så kul är det inte
kan ingen som jobbar på lidl säga ngt om det här är varumärken som ägs av nåt bolag som ingår i Lidl-koncernen typ?
Dom löjliga namnen och den uniforma förpackningsdesignen sitter ju någon tyskjävel på Lidl och gör. Men sen tillverkas varorna av andra företag, vars namn man ibland kan hitta på förpackningen.
Citera
2008-06-09, 21:28
Medlem
Continental Ops avatar
jävligt oroväckande här slutade de med burgen pils o ja blev alldeles kallsvettig när ja kom in i affärn sen hitta jag en annan 2.8 nobelaner för samma pris o tjacka på mig. Nu var det slut o när jag kom tillbaka då hade de tagit bort alla 2.8 o ersatt det med en massa svennefittdyr falcon

de skall väl fortsätta sälja ful-2.8 va

squalo jag litar på att du sätter ihop en PM om hela bolagsstrukturen till helgen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in