2018-10-21, 08:54
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
Nån som testat vaniljglassen det är extra pris på i helgen?

Tror det var 1 liter på 10 kr, 20 kr annars.

Den kostar 12 spänn i min butik och som alltid är LIDLs glass riktigt god.
Citera
2018-10-23, 06:17
Medlem
Grekisk mat på Lidl är såååå jävla fejk!
Smaklöst galet skit helt orelaterade till äkta grekisk mat. Fryst tysk *shawarma*,fejk-yoghurt,basilikaoliver från Belgien

Om varan är inte tillverkad i Grekland är det inte ens grekisk i smaken heller!
Spiral-pajen som är fylld med ost kan jag bekräfta att den är the real deal ändå
Citera
2018-10-23, 20:12
Medlem
Legionariis avatar
Kan rekommendera Old Holland Aged Gouda Extremt god, men någorlunda dyr, iallafall för min smak. Likväl Ost & Skink croissanterna.
Citera
2018-10-23, 22:49
Medlem
Vart tusan tog chokladmoussen från J.D Gross vägen, den mörka och hasselnöt-smaken?
Nu finns det ju bara körsbär, apelsin och nån annan sämre smak... var en favorit...
Citera
2018-10-24, 22:28
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPann
Grekisk mat på Lidl är såååå jävla fejk!
Smaklöst galet skit helt orelaterade till äkta grekisk mat. Fryst tysk *shawarma*,fejk-yoghurt,basilikaoliver från Belgien

Om varan är inte tillverkad i Grekland är det inte ens grekisk i smaken heller!
Spiral-pajen som är fylld med ost kan jag bekräfta att den är the real deal ändå
Yoghurten i 500g förpackning (Milbona) är tillverkad i Grekland och är helt olik den i 1000g hinkarna, trots att det är samma "märke" och design på förpackningen. Annars håller jag med, det mesta under temaveckorna brukar vara tillverkat i Tyskland.
Citera
2018-10-24, 22:40
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cristaldo
Vart tusan tog chokladmoussen från J.D Gross vägen, den mörka och hasselnöt-smaken?
Nu finns det ju bara körsbär, apelsin och nån annan sämre smak... var en favorit...

Ja, det är ju ett rent trauma att den inte finns att tillgå längre. Har varit rätt irriterad på detta ett tag men ändå inte frågat om anledningen. Får bli ett besök i morgon o bringa ordning i frågan, tror jag.

Om den där tillfälliga citronglassen(200g) finns kvar i DIN affär, så köp allt o bunkra upp. Den är rent beroendeframkallande!
Citera
2018-10-24, 23:56
Medlem
Swan65s avatar
Nu på lite semester och besökte givetvis närmaste bästa Lidl sofort! Alltså när Iberico och Serranon hänger från taket känner man klasskillnad. När man sedan går loss på vinet och spriten blir man ju lyrisk vid kassan. Nu provdruckit det mesta, och som alltid håller Lidl hög nivå!
Citera
2018-10-25, 18:34
Medlem
Tycker tyvärr Lidl sverige sakta blir sämre och sämre.. känns mer och mer som en invandraraffär och det blir skitigare och oregelbundet sortiment, kyldiskar och skit som står trasiga hur länge som helst.. Håller med föregående talare.. klasskillnad.
Citera
2018-10-25, 19:59
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipperventura
Tycker tyvärr Lidl sverige sakta blir sämre och sämre.. känns mer och mer som en invandraraffär och det blir skitigare och oregelbundet sortiment, kyldiskar och skit som står trasiga hur länge som helst.. Håller med föregående talare.. klasskillnad.

Beror väldigt mycket på vilken butik man går till.

Går man till en butik i mörkaste ghettot så ser den ut därefter.
Citera
2018-10-27, 20:47
Medlem
Kalsarikannis avatar
wensleydale osten med tranbär på ett finncrisp är ju klart godkänd med en god öl till.
Citera
2018-10-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Ja, det är ju ett rent trauma att den inte finns att tillgå längre. Har varit rätt irriterad på detta ett tag men ändå inte frågat om anledningen. Får bli ett besök i morgon o bringa ordning i frågan, tror jag.

Om den där tillfälliga citronglassen(200g) finns kvar i DIN affär, så köp allt o bunkra upp. Den är rent beroendeframkallande!

Glassen fanns kvar, så köpte ett gäng 😀

Såg de även fått in två smaker J.D Gross chocolate mousse till tillfälligt. Creme brulee och tiramisu. Är riktigt bra, men inte som originalen. Glömde såklart bort att fråga vart de andra tagit vägen, men känns som de på golvet inte helt har koll på bakgrunden till alla olika inköp ändå...
Citera
2018-10-30, 23:16
Medlem
Timeouts avatar
From torsdag 1 nov har dom Dra-på-lakan i jersey igen och dom är så sköna.
Deras sängkläder är alltid av bra kvalitet.
Dom har även herrpyjamaser och det brukar vara så skön kvalitet på dom.
Köper byxorna oftast och har som som slapparbyxor hemma.
Det är alltid hög kvalitet på deras kläder.

Dom finns under Mysiga latdagar.
https://www.lidl.se/sv/erbjudanden.htm?id=694&week=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in