2014-11-28, 21:36
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Någon som testat alla Deluxe-chips? Köpte en honey and mustard och den var ingen höjdare... Sötsliskiga med lite dijonbränna i slutet, dåligt saltade. Var sugen att testa en Brie and cranberry men tyckte till slut smakcombon verkade för suspekt för att testa.

Dom är riktigt bra, framförallt paprika varianten, lite knepiga smaker ibland dock när dom har sina special-veckor.
Citera
2014-11-30, 05:50
Medlem
Rivercotes krutonger är betänkligt billigare än Zetas på Willys och fungerar smakmässigt. Rekommenderas!
Citera
2014-11-30, 10:38
Medlem
Tjippmunks avatar
Citat:
Någon som testat alla Deluxe-chips? Köpte en honey and mustard och den var ingen höjdare... Sötsliskiga med lite dijonbränna i slutet, dåligt saltade. Var sugen att testa en Brie and cranberry men tyckte till slut smakcombon verkade för suspekt för att testa.
vet inte om rotfruktschipsen räknas in där, med de är iaf goda. en söt och salt smak samtidigt. framförallt rödbetan
Citera
2014-11-30, 17:03
Avslutad
Provade en färdigrätt idag.Och jag brukar hata färdigrätter,men Coquette chilli con carne med ris var riktigt bra.Inget djupfryst vidrigt slafs som dafgårds och findus heller.Kostade bara 20kr också.
Citera
2014-11-30, 21:03
Medlem
Prova Deluxe-cupcakes, finns med hasselnöt eller valnöt som topping. Inget jag rekommenderar direkt. Smakade som deras vanliga 4-pack muffins man kan köpa, med lite extra topping.

Gott som munchies dock
Citera
2014-11-30, 23:18
Medlem
ManJuices avatar
Fikonmarmeladen är god.

Kostar 12 kr och kommer i en mindre glasburk.

Recepttips.
Skivad Julvörtbröd, Philadelphia, och bre sedan fikonmarmelad över det.
Citera
2014-11-30, 23:23
Medlem
Gick förbi lidl idag lite snabbt och såg att de hade deluxe sylt av diverse sorter och minns jag rätt var ena jordgubb med 75%jordgubbshalt.
Citera
2014-12-01, 19:31
Medlem
Noe-s avatar
Citat:
Har smakat de flesta. Paprikan och chilin går alltid hem, senaste stjärnskottet var turkey and chestnut. Mycket goda. Caramelised onion sweet balsamico är rätt schysst, en intressant take på nästan vinägerchips. Söta som fan dock. Brie och cranberry var goda men samtidigt slog äckelfaktorn till. Mycket underliga. Smakkombon passar inte riktigt till chips kan man lungt säga. Rotfruktschipsen är en riktig hit.
Citera
2014-12-02, 09:48
Medlem
Deras cola-läsk har varit uppe tidigare i tråden men jag passar på att puffa för den ändå. Är man så oskötsam att man dricker läsk kan man lika gärna dricka deras Freeway-cola. Smakar ungefär som dyrare "premium-märken" men är så mycket billigare.
Citera
2014-12-02, 21:09
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nemenhurrudu
Prova Deluxe-cupcakes, finns med hasselnöt eller valnöt som topping. Inget jag rekommenderar direkt. Smakade som deras vanliga 4-pack muffins man kan köpa, med lite extra topping.

Gott som munchies dock
Varför uppmanar du folk att prova för att direkt efter inte rekommendera?!
Citera
2014-12-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Varför uppmanar du folk att prova för att direkt efter inte rekommendera?!
Tror han menar "provade"
Citera
2014-12-03, 20:51
Medlem
Shadowcrafts avatar
Deras vaniljglass är god (blå förpackning), sen så är deras apelsinjuice i flaskförpackning nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in