2013-11-12, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
Åh nej! :/ min favoritjuice.. snyft.. aja får väl kika efter ny favorit då!

Min med öppnade en till och drack, det var nästintill inget kött i

Nästa gång jag går dit så kommer jag skaka några av flaskorna för att se om det finns fruktkött i och om det inte finns som det var förut köper jag inte. Borde gjort så när jag köpte Vanligtvis så är det fullproppat med fruktkött men nu var det kanske 5procent av vad det brukar

Ger + för deras kokosmjölk då den är god när man gör woksås med gröncurry.

Deras glasspraliner som de har deluxe är jättegod. Paketet är på 100ml typ 12praliner för 10kr. Dyrt om man ser det i liter pris men mycket god.
Citera
2013-11-17, 15:14
Bannlyst
Köpte apelsincinjuice idag, kollade på botten såg massa fruktkött, skakade på den och såg en massa apelsinkött och blev glad som ett barn när man såg snön falla i massor så det köpte jag.
Citera
2013-11-17, 18:56
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkaz
Köpte apelsincinjuice idag, kollade på botten såg massa fruktkött, skakade på den och såg en massa apelsinkött och blev glad som ett barn när man såg snön falla i massor så det köpte jag.
Dom är alltså tillbaka.. dom fruktköttsproppade apelsinjuicerna :O MÅSTE KÖPA!
Citera
2013-11-23, 17:22
Bannlyst
Citat:

Kolla på botten samt skaka innan du väljer flaska då jag märkt att det har blivit stor skillnad mellan innehåll. Varför de börjat juda sig med fruktkött är ett ?

Idag köpte jag någon ny choklad"bar" som de fått in.Förpackningen är blåvit Den heter bellona och i förpackningen finns det 7st
"bars". De smakar exakt som cloetta kexchoklad men de har formen av toblerone som en triangel och har en ljus nötfyllning. Jättegott så det kan jag rekommendera.
Citera
2013-11-23, 22:39
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Har inte kollat men skriver Lidl att det är "fruktkøtt av apelsin" eller skriver de bara "fruktkøtt" (kokos) som alla andra?

Btw, Julspecialen är ute http://www.lidl-pageflip.com/se.html?kid=NSxbxg
Senast redigerad av Gromgutten 2013-11-23 kl. 22:45.
Citera
2013-11-24, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Körde du fritös? Jag körde i ugnen och tyckte inte de blev spec gott...

Jag stekte dem, visste inte att man kunde köra dem i ugnen .
Citera
2013-11-24, 18:23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Hur är de salta jordnötterna på Lidl? Var länge sedan jag käkade något snacks därifrån och vill minnas att jordnötterna var riktigt vidriga, smakade som coops ungefär. Är inne i något av en "jordnöts-fas" och måste ha något att tugga på till hockeyn

De som inte är "argentiska" i XXL-påse är riktigt bra. Møra och fina.
Citera
2013-11-24, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
De som inte är "argentiska" i XXL-påse är riktigt bra. Møra och fina.

Jordnötsbågarna är riktigt bra med.
Citera
2013-11-24, 19:38
Medlem
ManJuices avatar
Någon som provat deras rulltårta från kyldisken. Kostar runt 45 kr, ganska dyrt men man får utgå från att det inte är vanliga rulltårtor för 12 kr - men frågan är om dom är värda sitt pris?
Senast redigerad av ManJuice 2013-11-24 kl. 19:52.
Citera
2013-11-24, 22:07
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Har inte kollat men skriver Lidl att det är "fruktkøtt av apelsin" eller skriver de bara "fruktkøtt" (kokos) som alla andra?

Btw, Julspecialen är ute http://www.lidl-pageflip.com/se.html?kid=NSxbxg
Dom skriver "fruit bites"eller nåt sånt... alltså apelsinbitar

Ah, julspecialen var fin!
Citera
2013-11-24, 22:15
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Dom skriver "fruit bites"eller nåt sånt... alltså apelsinbitar

Ah, julspecialen var fin!

Nja, "fruit bites" är just bitar av frukt, därmed inte sagt apelsin. Kanske borde man skicka ett mail till dem - och alla andra som skryter om "fruktkøtt" - och kolla før säkerhetsskull. "Jag är kokosallergiker så jag vill bara førsäkra mig om att ni kør med äkta vara..."

Jag tyckte den var bättre i fjor, med nya erbjudanden varje vecka som man kunde se fram mot. Men det här upplägget är helt ok också.
Citera
2013-11-24, 22:58
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Nja, "fruit bites" är just bitar av frukt, därmed inte sagt apelsin. Kanske borde man skicka ett mail till dem - och alla andra som skryter om "fruktkøtt" - och kolla før säkerhetsskull. "Jag är kokosallergiker så jag vill bara førsäkra mig om att ni kør med äkta vara..."

Jag tyckte den var bättre i fjor, med nya erbjudanden varje vecka som man kunde se fram mot. Men det här upplägget är helt ok också.
Fruit bits stod det

Haha, ja det borde du göra. Kan blir intressant att se hur det ligger till Men som jag känt så har det varit små bitar av fruktkött från apelsin.

Ja, den var faktiskt bättre ifjol men men.. duger ju såhär med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in