2010-12-05, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flowster
Är född här, men är inte etniskt svensk. Nej, du verkar ha svårigheter med att förstår på vilket sätt man ska diskutera. Forumet är till för att diskutera invandring och integration, inte sprida hat om invandrare och liknande.

Vart har jag spridit svenskhat? Kom inte med sådana kommentarer utan anledning ditt lilla kräk. Det är snarare idioter som dig som bör får en egen forumsdel där ni kan sprida eran propagande och samla era tankar om invandrare utifrån en hjärntvättad svensk mans syn.
Klart du sprider svenskhat, jag följer ju själv I&I och du dumförklarar alla inlägg som inte är MENA-kramade. Och eftersom detta land är ett av världens lättaste att erhålla medborgarskap i så betyder ditt svenska medborgarskap inte ett skit egentligen, för när man älskar sitt ursprungsland mer än det folk som med blod, svett och tårar tagit hand om dig hånas och framställs som bögar och idioter så förtjänar man inget mer än förakt. Du är gästen i det här landet, vi andra är de som har rätten till Sverige.

Men återigen, I&I har inget med att sprida svenskhat i så skapa gärna ett subforum så invandrarna och landsförrädarna har nånstans att leka själva.
Citera
2010-12-05, 00:18
Medlem
flowsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Klart du sprider svenskhat, jag följer ju själv I&I och du dumförklarar alla inlägg som inte är MENA-kramade. Och eftersom detta land är ett av världens lättaste att erhålla medborgarskap i så betyder ditt svenska medborgarskap inte ett skit egentligen, för när man älskar sitt ursprungsland mer än det folk som med blod, svett och tårar tagit hand om dig hånas och framställs som bögar och idioter så förtjänar man inget mer än förakt. Du är gästen i det här landet, vi andra är de som har rätten till Sverige.

Men återigen, I&I har inget med att sprida svenskhat i så skapa gärna ett subforum så invandrarna och landsförrädarna har nånstans att leka själva.
Citera ett enda inlägg där jag sprider svenskhat.

Citera ett enda inlägg som är MENA-kramande.

Mitt medborgarskap betyder precis lika mycket som ditt, om inte mer. Ditt argument om att jag är en gäst här är bara skrattretande. Föddes här och är bevisligen mer civilicerad än vad du är. Jag är även övertygad om att en absolut majoritet av svenskarna hellre skulle ha en person som mig i landet än en person med dina åsikter. Annars hade vi nog haft SD eller ND som majoritet.

Som bevisat är det personer som dig som lever för att sprida hat och det är personer som dig som smutsar ner I&I och gjort den forumsdelen till vad den är: kaotisk, skit och präglad av ointelligens.
Citera
2010-12-05, 00:27
Bannlyst
Citat:
Citera ett enda inlägg där jag sprider svenskhat.

Citera ett enda inlägg som är MENA-kramande.

Mitt medborgarskap betyder precis lika mycket som ditt, om inte mer. Ditt argument om att jag är en gäst här är bara skrattretande. Föddes här och är bevisligen mer civilicerad än vad du är. Jag är även övertygad om att en absolut majoritet av svenskarna hellre skulle ha en person som mig i landet än en person med dina åsikter. Annars hade vi nog haft SD eller ND som majoritet.

Som bevisat är det personer som dig som lever för att sprida hat och det är personer som dig som smutsar ner I&I och gjort den forumsdelen till vad den är: kaotisk, skit och präglad av ointelligens.
Mods och vettiga FB'are, hjälp mig här så jag slipper gå i polemik med denna landsförrädare!

H*n verkar ju, trots att jag försökt förklara skillnaden, inte förstå varför svenskhatartrådar inte passar i I&I.
Citera
2010-12-05, 00:40
Medlem
flowsters avatar
Citat:
Mods och vettiga FB'are, hjälp mig här så jag slipper gå i polemik med denna landsförrädare!

H*n verkar ju, trots att jag försökt förklara skillnaden, inte förstå varför svenskhatartrådar inte passar i I&I.
Väntar fortfarande på att du ska citera mina inlägg där jag bla ska sprida svenskhat. Kan du göra det? När du ändå är igång kan du citera där jag sagt att svenskhatartrådar hör hemma i I&I, det jag säger att trådar som skapas enbart för att snacka skit om invandrare och sprida invandrarfientlighet inte heller hör hemma i I&I. Den typen av snack tror jag inte modsen vill ha någonstans.

Men du kanske tycker att lögner, skitsnack och personangrepp som detta bör finnas i I&I?

Citat:
Vi har tagit emot dig och din babianfamilj med öppna armar men du svarar med att håna och hata oss. Du köper dig ett hus och tar semester för våra pengar i det land din familj påstår att ni flytt ifrån och ändå så har du mage att kalla oss för rasister?

Nej, är det någon som förtjänar gammal svensk stegling så är det du, min bäste herre!
Citera
2010-12-05, 00:44
Bannlyst
Citat:
Väntar fortfarande på att du ska citera mina inlägg där jag bla ska sprida svenskhat. Kan du göra det? När du ändå är igång kan du citera där jag sagt att svenskhatartrådar hör hemma i I&I, det jag säger att trådar som skapas enbart för att snacka skit om invandrare och sprida invandrarfientlighet inte heller hör hemma i I&I. Den typen av snack tror jag inte modsen vill ha någonstans.

Men du kanske tycker att lögner, skitsnack och personangrepp som detta bör finnas i I&I?
Jadu, du bevisar mer och mer för varje inlägg du gör hur mycket du hatar svenskarna trots att de tog emot dina föräldrar med öppna armar och såg till så ni överlevde er "flykt"

Och du bevisar mer och mer för varje inlägg att du inte har förstånd och iq för att förstå varför svenskhatartrådar inte hör hemma i I&I.

Jag sysslar inte med polemik med såna som du, det är skälet till varför jag inte ägnar någon tid att recitera dina tidigare svenskhatarinlägg. Jag är bara intresserad av att modsen skapar ett subforum för dej och dina gelikar, som trots att vi gjort allt för er, inte är nöjda.
Citera
2010-12-05, 00:48
Medlem
flowsters avatar
Citat:
Jadu, du bevisar mer och mer för varje inlägg du gör hur mycket du hatar svenskarna trots att de tog emot dina föräldrar med öppna armar och såg till så ni överlevde er "flykt"

Och du bevisar mer och mer för varje inlägg att du inte har förstånd och iq för att förstå varför svenskhatartrådar inte hör hemma i I&I.

Jag sysslar inte med polemik med såna som du, det är skälet till varför jag inte ägnar någon tid att recitera dina tidigare svenskhatarinlägg. Jag är bara intresserad av att modsen skapar ett subforum för dej och dina gelikar, som trots att vi gjort allt för er, inte är nöjda.
Eftersom du inte kan komma med några exempel där jag spridit svenskhat kan jag (och övriga) inte dra någon annan slutsats än att du snackar skit. Föga förvånande.

Du verkar fortfarande inte förstått att du intalat dig själv att jag sagt att svenskhatartrådar hör hemma i I&I, samtidigt verkar du inte förstå varför invandrarHATARtrådar inte hör hemma i I&I, därför att diskussionen inte ska föras på det sättet.

Du ska iaf ha tack för att du bekräftar alla mina påståenden om dig.
Citera
2010-12-05, 00:52
Bannlyst
Citat:
Eftersom du inte kan komma med några exempel där jag spridit svenskhat kan jag (och övriga) inte dra någon annan slutsats än att du snackar skit. Föga förvånande.

Du verkar fortfarande inte förstått att du intalat dig själv att jag sagt att svenskhatartrådar hör hemma i I&I, samtidigt verkar du inte förstå varför invandrarHATARtrådar inte hör hemma i I&I, därför att diskussionen inte ska föras på det sättet.

Du ska iaf ha tack för att du bekräftar alla mina påståenden om dig.
Vad jag tycker om dig och ditt svenska "medborgarskap" ska vi nog inte ta här, nej.

Att det skapas invandrarHATARtrådar i I&I är mycket mer okej än om det startas svenskHATARtrådar där, men du tycks ha för lågt IQ för att förstå detta tyvärr.
Citera
2010-12-05, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Inte så dumt faktiskt!
Annars håller jag med Kaiser: hjälp till och rensa och föregå med gott exempel. Trådar som håller högre nivå tycks "skrämma bort" tramsare. Använd RP!

Ang, uppdelning in/utrikes - vetefan, det hänger ihop.

Visst fan använder man RP så ofta man kan, men det kan ta hur länge som helst innan det åtgärdas.

Speciellt i forum med väldigt få moderatorer som är aktiva, men det ser ut som att de håller på att nyrekrytera på den fronten för fullt. Tycker inte att in/utrikes I&I skulle passa, tror det skulle göra att de kvalitativa inläggen blir färre och att det blir bara skit i ett forum och samma I&I i det andra.
Citera
2010-12-05, 12:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Herregud, du sitter verkligen och påstår att forumet finns till för att sprida hat mot invandrare och smutskasta dom. Forumet finns till för att diskutera Integration och invandring, inte att skapa en avdelning för rasister och främlingsfientliga, oinsatta, generaliserande och trångsynta människor som dig.

EDIT: Forumet präglas av inlägg som detta nedan. Jag hör dig inte klaga på dom. Betyder det är de bör vara accepterade eller?

Det märks att du kom hit i November i år för du har tydligen missat alla hundratals trådar med noll diskussionsunderlag som enbart görs för att smutskasta svenskar. Det kan vara av karaktären:

Citat:
Fan ni svennar är så jävla fega vi tar era horor, vi kommer ta erat land...Bla bla bla

Du kan ju fråga Jecke och se om han håller med mig.

Sedan uppkommer det naturligtvis trådar där invandrare smutskastas, men de försvinner också om de inte har något diskussionsunderlag.

Primitivt eller ej, exemplet som du postade ovan är ju ett legitimt sådant på hur man kan lösa problemen. Även om säkert 99% av Flashback inte håller med om att det är ett bra sådant.
Citera
2010-12-05, 13:07
Bannlyst
Som sagt, hårdare tag mot OT-inlägg och gärna nolltolerans mot tramsiga svennar vs blattar-trådar. Tror det krävs 2 moderatorer till för att hålla ordning på I&I.
Citera
2010-12-05, 18:57
Medlem
flowsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det märks att du kom hit i November i år för du har tydligen missat alla hundratals trådar med noll diskussionsunderlag som enbart görs för att smutskasta svenskar. Det kan vara av karaktären:

Du kan ju fråga Jecke och se om han håller med mig.

Sedan uppkommer det naturligtvis trådar där invandrare smutskastas, men de försvinner också om de inte har något diskussionsunderlag.

Primitivt eller ej, exemplet som du postade ovan är ju ett legitimt sådant på hur man kan lösa problemen. Även om säkert 99% av Flashback inte håller med om att det är ett bra sådant.
Att jag reggade denna användaren i november betyder inte att jag varit här klart längre än vad du har, och att jag inte följt I&I.

Och jag tror knappast att tanken med I&I ska vara att inlägg som skrivs i form av att man ska avrätta folk ska finnas. Det är lika fel att folk skriver inlägg som sprider svenskhat som att inlägg skrivs för att sprida invandrarhat. Isåfall hade forumet kanske döpts till något som ger känslan av att man SKA och BÖR diskutera invandrarhat. Nej, att diskutera invandrings och integrationsPOLITIK är inte att diskutera hur man ska döda en neger.
Citera
2010-12-05, 19:39
Bannlyst
Citat:
Att jag reggade denna användaren i november betyder inte att jag varit här klart längre än vad du har, och att jag inte följt I&I.

Och jag tror knappast att tanken med I&I ska vara att inlägg som skrivs i form av att man ska avrätta folk ska finnas. Det är lika fel att folk skriver inlägg som sprider svenskhat som att inlägg skrivs för att sprida invandrarhat. Isåfall hade forumet kanske döpts till något som ger känslan av att man SKA och BÖR diskutera invandrarhat. Nej, att diskutera invandrings och integrationsPOLITIK är inte att diskutera hur man ska döda en neger.
Att diskutera svenskar ur ett invandrarperspektiv hör inte hemma på I&I, så enkelt är det och du är ju själv en av de mest svenskfientliga i forumet samt att du dessutom hyser agg mot muslimer t ex då du är assyrier, enligt vad du själv sagt.

Och eftersom du själv är invandrare så tycker jag det är upp till andra att avgöra om vad som ska få diskuteras och inte under I&I, för alla vettiga individer förstår att integrationen av invandrarna fungerar uselt i Sverige.

Så mods, kasta ut de som skapar trådar som endast är till för att smutskasta svenskar - det har som sagt inget med I&I att göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in