2010-11-26, 00:32
Medlem
Hej alla killar/män på flashback

Undrar lite vilken typ av kvinna som får er på fall? Är det den gulliga och mjuka tjejen som undviker konflikter eller föredrar ni den lite mer käftiga typen?

Skulle vara kul och intressant att höra hur ni tänker! Berätta också gärna vilken typ av personlighet ni upplever er själva vara och om ni tror att det finns någon koppling mellan er egen personlighet och val av kvinna.
Citera
2010-11-26, 00:33
Medlem
Peripheryys avatar
Inte en endaste aning om hur hon är

Att kunna laga mat är väl en fördel skulle jag tro.
Citera
2010-11-26, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissClueless
Hej alla killar/män på flashback

Undrar lite vilken typ av kvinna som får er på fall? Är det den gulliga och mjuka tjejen som undviker konflikter eller föredrar du kanske den lite mer käftiga typen?

Skulle vara kul och intressant att höra hur ni tänker! Berätta också gärna vilken typ av personlighet ni upplever er själva vara och om ni tror att det finns någon koppling mellan er egen personlighet och val av kvinna.

Drömkvinna? skojar du, det finns lika många drömkvinnor som det finns män. När det gäller att få knulla, så går det mesta. När det är förhållande då har vi alla preferenser som egentligen är olika. SÅ du är ute och seglar om du tror du ska få svar som gör dig klokare.
Citera
2010-11-26, 00:35
Medlem
LordMacleods avatar
Kåt Glad och Tacksam! Det räcker.
Citera
2010-11-26, 00:38
Bannlyst
Mörkbrunt hår, ganska lång, solbränd, smal, härliga tuttar, snäll, intelligent, väluppfostrad, INTE sosse, bra i köket. osv osv osv
Citera
2010-11-26, 00:43
Bannlyst
hon ska gilla att spendera tid i köket.. laga mat, diska och städa.
sen ska hon vara modell snygg å alltid vara kåt.

om hon skulle nu inte vara kåt så skulle hon ge mig ett blow job för att vara sjysst mot mig så jag inte fick blue balls..

hon ska aldrig gnälla när jag ska göra nått med polarna ink åka utomlands med dom.

hon ska så klart vilja ha 3 kanter med mig + nån till tjej som hon givetvis fixar då jag är för lat för det...

nått åt det hållet ja
Citera
2010-11-26, 00:44
Medlem
Glöm inte berätta om er egen personlighet Och varför ni tror att ni gillar just den typen av kvinna som ni faller för
Citera
2010-11-26, 00:45
Bannlyst
Släpper hon till någon gång ibland blir jag nöjd
Citera
2010-11-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia2
Drömkvinna? skojar du, det finns lika många drömkvinnor som det finns män. När det gäller att få knulla, så går det mesta. När det är förhållande då har vi alla preferenser som egentligen är olika. SÅ du är ute och seglar om du tror du ska få svar som gör dig klokare.

Precis. Det är just detta jag är ute efter. Vad just DU vill ha och VARFÖR
Citera
2010-11-26, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryan.Getzlaf
Mörkbrunt hår, ganska lång, solbränd, smal, härliga tuttar, snäll, intelligent, väluppfostrad, INTE sosse, bra i köket. osv osv osv

Okej, men vad vad lägger du i snäll och intelligent då? Vill du ha den lite tytstlåtna och timida tjejen, en diskussionssugen prinsessa eller kanske något helt annat?
Citera
2010-11-26, 00:51
Bannlyst
Det viktigaste är att hon tycker om att städa,laga mat och suga kuk.
Förstår förresten inte folk som vill ha sin kvinna fastkedjad vid spisen, hur ska hon då städa resten av huset?
Citera
2010-11-26, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordMacleod
Kåt Glad och Tacksam! Det räcker.

Haha, okej, det låter väl iof bekvämt, men om du kunde välja och vraka i egenskaper? Vad hade du då helst valt och varför?

Citat:
Ursprungligen postat av TheGun
hon ska gilla att spendera tid i köket.. laga mat, diska och städa.
sen ska hon vara modell snygg å alltid vara kåt.

om hon skulle nu inte vara kåt så skulle hon ge mig ett blow job för att vara sjysst mot mig så jag inte fick blue balls..

hon ska aldrig gnälla när jag ska göra nått med polarna ink åka utomlands med dom.

hon ska så klart vilja ha 3 kanter med mig + nån till tjej som hon givetvis fixar då jag är för lat för det...

nått åt det hållet ja

Okej... Undergiven nymfoman alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in