2010-11-26, 01:05
Medlem
Dino-ZaUries avatar
Lesbisk
Citera
2010-11-26, 01:08
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissClueless
Hej alla killar/män på flashback

Undrar lite vilken typ av kvinna som får er på fall? Är det den gulliga och mjuka tjejen som undviker konflikter eller föredrar ni den lite mer käftiga typen?

Skulle vara kul och intressant att höra hur ni tänker! Berätta också gärna vilken typ av personlighet ni upplever er själva vara och om ni tror att det finns någon koppling mellan er egen personlighet och val av kvinna.

Jag gillar helt klart den undergivna kvinnan. Gullig och mjuk. Sen ska hon kunna va vass och ge tillbaka också, uppskattar när det händer och tycker det är roligt men inget jag tänder speciellt på. En sån ordväxling får gärna sluta med att hon får nog och spelar lite stött och ledsen. Om en tjej visar tydligt att hon är undergiven blir jag kåt.

Vad är din teori kring mannens personlighet? Jag är definitivt inte supergrabbig. Har lätt för att komma överens med tjejer. Kan snacka känslor och sånt.
Citera
2010-11-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Jag gillar helt klart den undergivna kvinnan. Gullig och mjuk. Sen ska hon kunna va vass och ge tillbaka också, uppskattar när det händer och tycker det är roligt men inget jag tänder speciellt på. En sån ordväxling får gärna sluta med att hon får nog och spelar lite stött och ledsen. Om en tjej visar tydligt att hon är undergiven blir jag kåt.

Vad är din teori kring mannens personlighet? Jag är definitivt inte supergrabbig. Har lätt för att komma överens med tjejer. Kan snacka känslor och sånt.

Har ingen teori alls, men jag är lite nyfiken på om det finns någon koppling mellan personlighet och val av partner. Kanske får vi fram något bra genom tråden

Lite OT: Men hur visar tjejen att hon är undergiven..?
Citera
2010-11-26, 01:15
Bannlyst
Kåt, snygg, sexig, ha fin rumpa, större bröst än normala, Under 173cm, rik, brunett (helst) och gilla laget jag hejar på
Citera
2010-11-26, 01:18
Medlem
eXtremos avatar
MissClueless > Det beror givetvis på om du menar en tjej som man inleder en relation med eller om man bara är ute efter att få doppa, det är lite olika krav. Söker man en relation så spelar personligheten en stor roll då man faktiskt skall leva med denna personlighet och inte enbart leva med ett par bröst.
Citera
2010-11-26, 01:23
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Har ingen teori alls, men jag är lite nyfiken på om det finns någon koppling mellan personlighet och val av partner. Kanske får vi fram något bra genom tråden

Lite OT: Men hur visar tjejen att hon är undergiven..?

Om det är en tjej man precis träffat så sitter det väl i kroppsspråket. Hon blir lite försiktigt, tittar snällt på en.

I en relation så är det att hon vill va en tillags. Att hon är lite blyg i kroppsspråket. Att hon ber om lov för saker och ting. Att hon frågar mig om saker och ting. Att hon vill bli ledd av mig. Att hon har respekt och inte vill va i vägen. Håller sig vid ens sida och bara finns tillgänglig. Gör i ordning saker och serverar när man kollar på tv. Lite som en hund, ja inte just det med att duka fram saker då.
Citera
2010-11-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
MissClueless > Det beror givetvis på om du menar en tjej som man inleder en relation med eller om man bara är ute efter att få doppa, det är lite olika krav. Söker man en relation så spelar personligheten en stor roll då man faktiskt skall leva med denna personlighet och inte enbart leva med ett par bröst.

Drömkvinnan i en relation alltså... det du faller för och varför är det jag söker svar på.
Citera
2010-11-26, 01:27
Bannlyst
Jag har nog ingen längre. Med tanke på att det bästa mötet med en kvinna var sen ganska lång tid tillbaska, var med en rumänsk hora, tre veckor sen. Påverkar av amfetamin och vi knarkade ihop, sen knullade vi nästan i en timme. Det var bra. Men det är ungefär den synen jag har nu. Iofs så har jag träffat ons efter det. Men det var ljusår sämre.
Man borde mörda sin gamla flickvän som lämnade mig för drygt en månad sen. Kanske skulle vara ett steg framåt?
Senast redigerad av Zilo 2010-11-26 kl. 01:30.
Citera
2010-11-26, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Om det är en tjej man precis träffat så sitter det väl i kroppsspråket. Hon blir lite försiktigt, tittar snällt på en.

I en relation så är det att hon vill va en tillags. Att hon är lite blyg i kroppsspråket. Att hon ber om lov för saker och ting. Att hon frågar mig om saker och ting. Att hon vill bli ledd av mig. Att hon har respekt och inte vill va i vägen. Håller sig vid ens sida och bara finns tillgänglig. Gör i ordning saker och serverar när man kollar på tv. Lite som en hund, ja inte just det med att duka fram saker då.

Du skrev att du inte var grabbig och kunde prata om känslor och sådant.

Har du några andra utmärkande drag? Gillar du att vara i centrum och leda andra eller lutar du dig heller tillbaka och låter någon annan ta besluten?
Citera
2010-11-26, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Jag har nog ingen längre. Med tanke på att det bästa mötet med en kvinna var sen ganska lång tid tillbaska, var med en rumänsk hora, tre veckor sen. Påverkar av amfetamin och vi knarkade ihop, sen knullade vi nästan i en timme. Det var bra. Men det är ungefär den synen jag har nu. Iofs så har jag träffat ons efter det. Men det var ljusår sämre.
Man borde mörda sin gamla flickvän som lämnade mig för drygt en månad sen. Kanske skulle vara ett steg framåt?

Fånig du är

Alla har vi någon slags bild av en drömpartner!
Citera
2010-11-26, 01:36
Bannlyst
Citat:
Fånig du är

Alla har vi någon slags bild av en drömpartner!

Jo, det är klart jag. Det är bara lite svårt att ta fram den nu. Men jag kan kanske, men vem är intresserad av den? Om någon är det, så kanske jag kan anstränga mig.
Citera
2010-11-26, 01:36
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Drömkvinnan i en relation alltså... det du faller för och varför är det jag söker svar på.
Ok, låt mig tänka över natten så lovar jag ett utförligt svar imorgon .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in