2010-11-25, 22:34
Medlem
Jag har en R.A.T. När den inte svarade på mina commands så restartade jag den. Då verkade den bara hel dö. Om man startar om datorn som blir "kontrollerad" är det troligt att den börjar fungera igen då? Eller måste man installera om allting igen? Det är nämligen lite knepigt då datorn inte befinner sig här för tillfället
Citera
2010-11-30, 10:11
Bannlyst
Det verkar som om du använder R.A.T'en till eget bruk?

Av min erfarenhet så är RAT's lite ostabila, mina svarar inte ibland, startar om osv, man får felmeddelande om man har rat på datorn om att processer har avslutats osv.

Det jag kan säga är att de tär så, jag skulle inte föreslå en RAT om du verkligen vill ha information, Stealers eller Keyloggers är mer pålitliga enligt mig
Citera
2010-11-30, 10:30
Bannlyst
Om du har valt fel inställning på vart den ska hamna, och hur den ska starta (Om du inte gjort så den auto startas) brukar det bugga upp lite, kolla allt noga, använd virtualbox osv.
Citera
2010-12-03, 12:28
Medlem
RAT's är instabila men det finns välgjorda RATs så som, Cybergate, nya Darkcomet. Finns också många privat-rats, men oftast dyra. Ligger på 400-500 kr..

Cybergate Ultimate kostar dock ca 7000 kr och är den bästa RAT i hela världen, krävs dock lite mer kunskap än att bara klicka på några knappar.

Lösning till ditt problem:
Använd 2 eller fler ports, gärna så random som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in