2011-02-26, 00:01
Medlem
MsNotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agda.83
Usch
Hoppas du mår bättre nu när du har blivit av med psykfallet

JA SOM FAN detsamma for dig oxo, hoppas jag
Citera
2011-02-26, 23:27
Medlem
Jag var tillsammans med en rik slyngel i 7 månader.

Grejen med honom var att han var så snål. Han duschade alltid i kallvatten, inte heller fick jag duscha varmt (då blev han galen). Om vi gick på restaurang i sällskap så köpte han aldrig någonting själv, utan satt och väntade på umgängets rester, som han sedan intog med god aptit. Han kalkylerade alltid kostnader, och ägnade massor av energi på att hitta de billigaste varorna. I början var det lite charmigt, i slutänden förstod jag att han var besatt i sin snålhet.
Citera
2011-02-27, 01:04
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolkomAnnor
Jag var tillsammans med en rik slyngel i 7 månader.

Grejen med honom var att han var så snål. Han duschade alltid i kallvatten, inte heller fick jag duscha varmt (då blev han galen). Om vi gick på restaurang i sällskap så köpte han aldrig någonting själv, utan satt och väntade på umgängets rester, som han sedan intog med god aptit. Han kalkylerade alltid kostnader, och ägnade massor av energi på att hitta de billigaste varorna. I början var det lite charmigt, i slutänden förstod jag att han var besatt i sin snålhet.
Hette han Von Anka i efternamn?
Citera
2011-02-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Hette han Von Anka i efternamn?

Roligt att du frågar. Han var nämligen besatt av Kalle Anka-tidningar, och
hade sin kompletta samling i nummerordning. Och han beundrade von Anka.
Citera
2011-04-15, 14:17
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
För en hel del år sedan var jag tillsammans med en tjej som var sjukligt svartsjuk och inte på det där halvsöta sättet som "hon-älskar-mig-jättemycket-och-är-osäker" utan snarare "hon-är-besatt-och-helt-jävla-mongo-psyko". Inga tjejkompisar fick jag träffa, gymma var bara att glömma för "alla" vet ju att på gym hänger slampor som försöker sno killar, missade jag att svara på ett enda sms gick hon bärsärk (skojar inte, kom hem till ett sönderslaget kök en gång, jag hade glömt mobilen hemma på ljudlös) och så vidare.

Till sist orkade jag inte med henne mer utan sade att antingen får hon coola ner sig ordentligt eller så kan hon dra dit pepparn växer varpå hon fick något märkligt bryt och hotade med självmord, polisanmälan för misshandel och våldtäkt samt att hon var gravid. Dumpade henne, drog iväg på en långhelg binging och hittade henne hängande från en lampkrok i taket när jag kom hem.
Citera
2011-04-15, 15:28
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolkomAnnor
Och han beundrade von Anka.
Ja det märks...
Citera
2011-04-15, 15:38
Medlem
pdngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
För en hel del år sedan var jag tillsammans med en tjej som var sjukligt svartsjuk och inte på det där halvsöta sättet som "hon-älskar-mig-jättemycket-och-är-osäker" utan snarare "hon-är-besatt-och-helt-jävla-mongo-psyko". Inga tjejkompisar fick jag träffa, gymma var bara att glömma för "alla" vet ju att på gym hänger slampor som försöker sno killar, missade jag att svara på ett enda sms gick hon bärsärk (skojar inte, kom hem till ett sönderslaget kök en gång, jag hade glömt mobilen hemma på ljudlös) och så vidare.

Till sist orkade jag inte med henne mer utan sade att antingen får hon coola ner sig ordentligt eller så kan hon dra dit pepparn växer varpå hon fick något märkligt bryt och hotade med självmord, polisanmälan för misshandel och våldtäkt samt att hon var gravid. Dumpade henne, drog iväg på en långhelg binging och hittade henne hängande från en lampkrok i taket när jag kom hem.

På riktigt?
Citera
2011-04-15, 16:53
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pdng
På riktigt?
Really really. Ok, "hängande" är kanske inte helt korrekt om du föreställer dig en scen ur en kåbåjs-film där hästtjuven dinglar från ett träd, benen släpade i golvet men repet var förankrat i en lampkrok. Lägenheten var av den gamla sorten med stuckatur och hela baletten så jag gissar att de hängde ljuskronor där back when.
Citera
2011-04-15, 16:58
Medlem
Citat:
Really really. Ok, "hängande" är kanske inte helt korrekt om du föreställer dig en scen ur en kåbåjs-film där hästtjuven dinglar från ett träd, benen släpade i golvet men repet var förankrat i en lampkrok. Lägenheten var av den gamla sorten med stuckatur och hela baletten så jag gissar att de hängde ljuskronor där back when.

hon tog alltså självmord? fan stackars dig att komma hem till den synen...
Citera
2011-04-15, 17:01
Bannlyst
Det här har inte hänt mig utan en kompis jag känner som vart dumpad av sin tjej med ordet jag har tröttnat och dagen efter så har hon en ny kille som bor i göteborg som hon har träffat genom flashback och nej hon har inte träffat honom på riktigt än utan bara här vad jag vet.
Visst kanske inte mest störda flickvännen och värsta heller men jag finner det konstigt att man kan bli tillsammans med någon som man aldrig har träffat och göra det bakom ryggen på sin pojkvän.
Senast redigerad av Merewena 2011-04-15 kl. 17:06.
Citera
2011-04-15, 18:37
Medlem
pdngs avatar
Citat:

FY fan. Kan inte ha känts så jävla toppen för dig?
Citera
2011-04-15, 21:10
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
hon tog alltså självmord? fan stackars dig att komma hem till den synen...
Ja, och jag hade inte ens kunnat föreställa mig att hon skulle göra det, det lät som ett tomt hot i mängden. Och vid den tidpunkten hade jag brutit hennes mind control över mig så jag tänkte mer "Bullshit, den visan har man hört förr, den faller jag inte för". Nu får man leva med det resten av livet.

Citat:
Ursprungligen postat av pdng
FY fan. Kan inte ha känts så jävla toppen för dig?
Inte så värst kul, nej. Fyra dagars hårt festande efter ett knappt års psykisk misshandel försätter en inte i ett tillstånd där man är kapabel att hantera något sådant på ett vettigt sätt så jag ballade ur rätt ordentligt. Som tur var dök snuten upp kvickt som fan och coolade ner mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in