• 1
  • 2
2010-11-24, 04:31
Medlem
För det första jag har sökt men ej funnit, länka gärna. För det andra ja jag är noob inom "praktisk droganvändning" så det behövs inte nedlåtande kommentarer, forumet för droger är sjukt stort och förvirrande för den som inte är lite insatt.

Säg att jag och en tjejkompis vill testa något som man kan beställa på nätet lagligt (research drug, blommor och frön?).

Det ska inte synas i blod och urin i en längre tid framåt eller vara bisarrt dyrt (vad jag vet så är typ ingen research drug varken speciellt dyr eller syns i några tester så det är lugnt (?)).

Lättdoserat och inget vansinnesryck med hallucinationer och massa feta biverkningar, jag fattar att folk upplever droger olika, men något light liksom, bara för att testa något annat än alkohol.

Nej, jag vet inte riktigt vad jag vill ha eftersom att jag inte provat...

Vad ska man testa som är light? Helst med en länk till relativt pålitlig webshop eller tips på hur man kommer över det
Citera
2010-11-24, 04:42
Bannlyst
http://www.smartbar.se/kratom/krypton-5g.html

Där har du vad du letar efter. Helt lagligt dessutom.
Citera
2010-11-24, 05:22
Medlem
BenAsslicks avatar
Du kan ju alltid ta dig en titt i rökmix-forumet (ligger som subkategori till övriga droger) och beställa hem någonting som verkar vettigt ur den familjen.

Det är syntetiska cannabinoider, så ruset kommer påminna mycket om att röka weed (visst, det är stor skillnad för den insatte men de ha liknande grundkaraktär).

Var dock försiktig med doseringen, det är bättre att röka upp en bänga över ett par jointar, än att mecka en för stark o bli cpbäng direkt.
(pipa går självklart också bra)
Citera
2010-11-24, 06:03
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SektionF
http://www.smartbar.se/kratom/krypton-5g.html

Där har du vad du letar efter. Helt lagligt dessutom.

Är det där det gamla vanliga Kryptonet eller något de hittat på själva?
Ska ju helst innehålla o-desmethyltramadol.
Citera
2010-11-24, 09:02
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Rökmixar kommer göra så ni blir dumma i huvet så ni vet. Skit i om det är lagligt eller ej, kör på cannabis istället, ni behöver ju bara vara diskreta och inte springa runt och säga att ni rök gräs eller så.
Citera
2010-11-24, 10:54
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Är det där det gamla vanliga Kryptonet eller något de hittat på själva?
Ska ju helst innehålla o-desmethyltramadol.

Har inte sett någon i Swe sälja något annat än just krypton så det får nog anses som det gamla vanliga. De köper det i bulk och packar sen om det själva i svarta "rökmixpåsar".
Citera
2010-11-24, 11:01
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Har inte sett någon i Swe sälja något annat än just krypton så det får nog anses som det gamla vanliga. De köper det i bulk och packar sen om det själva i svarta "rökmixpåsar".

Så det är inte vanligt jävla kratomextrakt då? Hur stora doser tar du av det?
Kommer du inte ihåg de gröna påsarna som såldes innan? De verkar ju inte säljas längre så något lurt måste det vara?
Citera
2010-11-24, 11:32
Medlem
Tjelsis avatar
http://spicenordic.se kan ju inte vara så svårt att ha sett banners från här? Det är lagligt men ta för helvete inte för mycket.

Egentligen är min frågeställning: Varför så sugen på att knarka om ni inte gjort det tidigare?
Citera
2010-11-24, 11:32
Medlem
Maergs avatar
Tror också på krypton. Är ganska beroendeframkallande/vanebildande vid frekvent bruk, så ta det lugnt.
Annars kanske någon rökmix eller ''partypiller'' med någon legal stimulant.
Citera
2010-11-24, 11:35
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Så det är inte vanligt jävla kratomextrakt då? Hur stora doser tar du av det?
Kommer du inte ihåg de gröna påsarna som såldes innan? De verkar ju inte säljas längre så något lurt måste det vara?

Nej det är krypton, jag tar 0.5-1.5 lite höftat men tar det varje dag.
Anledningen till att de gröna påsarna försvann är att SB och PS nu får packa om det själva i mindre påsar, innehållet ska vara detsamma som såldes i de gröna förr.
Citera
2010-11-24, 13:55
Medlem
CB-herberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Rökmixar kommer göra så ni blir dumma i huvet så ni vet.

Skulle vara intressant om du hade en källa på det där/eller om du själv blivit det? No offence

OnT: Se banners till höger från spicenordic om du väljer att handla ta det lugnt med doseringen som sagt. 0,1g räcker för en helt färsk som TS till att börja med.
Citera
2010-11-24, 14:12
Medlem
Helikopterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Rökmixar kommer göra så ni blir dumma i huvet så ni vet. Skit i om det är lagligt eller ej, kör på cannabis istället, ni behöver ju bara vara diskreta och inte springa runt och säga att ni rök gräs eller så.

Semi OffTopic Förlåt om det låter som en förolämpning, men är sådana här människor generellt klassade som troll? Vill bara veta om det finns andra som tycker att de är efterblivna, eller om de bara beter sig efterblivet för att skapa debatt alternativt göra folk sura och sedan säga att de är astuffa som lyckats reta upp folk på internet?
Menar delen där de säger att Cannabis är bättre än rökmix i varenda tråd trots att det finns en samlingstråd för ämnet (https://www.flashback.org/t1018143) och trots att trådskaparen/frågaren specifikt sagt att de inte vill att det ska vara olagligt. Det är klart att TS skulle kunnat leta lite mer h*n med, men nu verkar ju personen uppriktigt ny så jag förstår inte riktigt varför det skulle vara viktigt att förolämpa denne.

OnTopic:
Kratom om ni vill testa något opiatliknande, gör te på det alternativt att ni sväljer det.
Rökmixar (SpiceNordic eller Herbalchill (Google/leta lite på FB)). Liknar Cannabis i effekt, blanda med tobak och rök.
Kommer inte på så mycket mer. Det mesta faller bort då det ofta är svårdoserat, olagligt eller orsakar "vansinnesryck med hallucinationer". Om ni ändå känner att ni vill pröva något hallucinogent och står ut att dela upp väldigt små mängder pulver skulle jag kunna föreslå 5-meo-mipt (5-10mg) eller 4-ho-met i låga doser (10-15mg). Uppdelningen är inte lika svår som man skulle kunna tro. Köp 100mg (det brukar vara vanligt i RC-shoppar), dela sedan upp det med exempelvis ett Visa-kort. Dela högen 3 gånger med 4-ho-met (12.5mg) och/eller 4-5 gånger med 5-meo-mipt (3.125-6.25mg)
Senast redigerad av Helikoptern 2010-11-24 kl. 14:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in