2010-11-24, 01:28
Bannlyst
hej! Jag går i nian och så som rubriken säger, så verkar mina betyg gå neråt . Egentligen skulle jag sova nu (praoar). Men jag spelade lite black ops och började sedan tänka på en del saker lite djupare än vanligt. Jag hittade mina Omdömes papper och såg att jag hade G i en del ämnen som jag brukade ha VG på. Sen läste jag igenom omdömen inom svenska, där såg jag vad vi hade gått igenom och läst denna termin. det var då jag kom på att vi skulle ha en inlämningsuppgift och denna skulle ha vart inne igår(man skulle skicka in den till läraren på skolans egna nätverkshemsida) :s .

Ge mig mig bra svar så snabbt så jag kan gå och lägga mig. Har en tendens att tänka vääldigt djupt in i olika saker speciellt när jag ska sova, då blir det inte kul. Det kanske bara är jag som överdriver lite och är nojig...
Citera
2010-11-24, 01:30
Medlem
På detta forum gäller 18års gräns, vi ses om ett par år!

Citera
2010-11-24, 01:31
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruthlessvillain
hej! Jag går i nian och så som rubriken säger, så verkar mina betyg gå neråt . Egentligen skulle jag sova nu (praoar). Men jag spelade lite black ops och började sedan tänka på en del saker lite djupare än vanligt. Jag hittade mina Omdömes papper och såg att jag hade G i en del ämnen som jag brukade ha VG på. Sen läste jag igenom omdömen inom svenska, där såg jag vad vi hade gått igenom och läst denna termin. det var då jag kom på att vi skulle ha en inlämningsuppgift och denna skulle ha vart inne igår(man skulle skicka in den till läraren på skolans egna nätverkshemsida) :s .

Ge mig mig bra svar så snabbt så jag kan gå och lägga mig. Har en tendens att tänka vääldigt djupt in i olika saker speciellt när jag ska sova, då blir det inte kul. Det kanske bara är jag som överdriver lite och är nojig...

Äh nian:s betyg är mer eller mindre skitsamma. Natur/teknik har oftast väldigt låga intagningspoäng så satsa till 100% där istället. Så du kan komma in på den högskolan du vill.
Citera
2010-11-24, 01:32
Medlem
Vill du ha ett tips, börja röka maja o skit i skolan.
Citera
2010-11-24, 01:33
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Smart TS, down on your knees and drop your weapon, you're under arrest. FB är bara för dom över 18 så vida du inte har gått om tre år?
Citera
2010-11-24, 01:33
Medlem
ragmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Äh nian:s betyg är mer eller mindre skitsamma. Natur/teknik har oftast väldigt låga intagningspoäng så satsa till 100% där istället. Så du kan komma in på den högskolan du vill.

Vad säger att han vill gå natur/teknik?
Citera
2010-11-24, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av engammalgam
På detta forum gäller 18års gräns, vi ses om ett par år!

amen vafan kom igen nu inte så farligt. Vad ska hända?

ska sova nu...
Citera
2010-11-24, 01:38
Medlem
SourTimess avatar
Citat:

ska sova nu...

Jadu, vad ska hända med dig? Det börjar på A och slutar på vstängd. Jag kan även ge dig ledtråden att det inte finns fler bokstäver i ordet än jag redan presenterat.
Citera
2010-11-24, 01:41
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Citat:

ska sova nu...

HAHAHA..
Citera
2010-11-24, 01:45
Medlem
Citat:

ska sova nu...

Just saying
Citera
2010-11-24, 01:46
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Fast å andra sidan kan det behövas optimister på flashback, stäng inte av TS
Citera
2010-11-24, 01:47
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Citat:

ska sova nu...

Det här grundar jag på att han är en sann optimist. Sköööööön
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här