2010-11-24, 01:57
Medlem
p0tatiss avatar
Han kanske fått gå om en sådär fem år och är 18 nu, han sa ju han var dålig.
Citera
2010-11-24, 02:19
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis

haha bra räknat där!
Citera
2010-11-24, 03:05
Medlem
Nekro.s avatar
Förstår inte riktigt vad du vill ha svar på, hur du skall höja dina betyg eller vilken bortförklaring du skall ge läraren för att du inte har lämnat in en uppgift?

Spela mindre spel om kvällarna och umgås mindre socialt på vardagarna så ska det nog gå bättre.
Citera
2010-11-24, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Spela mindre spel om kvällarna och umgås mindre socialt på vardagarna så ska det nog gå bättre.
tror faktiskt det får bli så..
Citera
2010-11-24, 11:55
Medlem
kommando-kalles avatar
Två saker.

1. Discliplin! Plugga hårt pojkvasker och sluta vara en lat nörd som dagens 90-talister håller på att bli. Ungarna var fan bättre på min tid!

2. Välkommen tillbaka om några år. I din första post vill jag gärna se en länk som går till en PDF med dina betyg från grundskolan!

Slut. Frågor?
Citera
2010-11-24, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruthlessvillain
hej! Jag går i nian och så som rubriken säger, så verkar mina betyg gå neråt . Egentligen skulle jag sova nu (praoar). Men jag spelade lite black ops och började sedan tänka på en del saker lite djupare än vanligt. Jag hittade mina Omdömes papper och såg att jag hade G i en del ämnen som jag brukade ha VG på. Sen läste jag igenom omdömen inom svenska, där såg jag vad vi hade gått igenom och läst denna termin. det var då jag kom på att vi skulle ha en inlämningsuppgift och denna skulle ha vart inne igår(man skulle skicka in den till läraren på skolans egna nätverkshemsida) :s .

Ge mig mig bra svar så snabbt så jag kan gå och lägga mig. Har en tendens att tänka vääldigt djupt in i olika saker speciellt när jag ska sova, då blir det inte kul. Det kanske bara är jag som överdriver lite och är nojig...

Ditt problem är att du är en datanörd (fri tolkning) samt att du är dålig i skolan, annars fixar man vg utan vidare arbete. Du kan likaväl ge upp skolan och enbart satsa på ämnen som har anknytning till det du vill jobba med i framtiden.

Eller så kan du sluta spela dator, xbox, ps3 eller vad det nu är. SLUTA, då löser det sig.

För övrigt anser jag att marginalskatten bör sänkas.
Citera
2010-11-24, 12:58
Medlem
Awombhawhas avatar
Det är inte så mycket att göra, ta kontakt med de lärare du har i de ämnen som du är orolig över att du kommer sänkas i och fråga vad du kan göra för att de ska upp igen.

Förövrigt tycker jag att alla idioter som håller på och skriver "avstänging!!!" hela tiden borde dra åt helvete.
Flashback har inte tillsatt en 18-årsgräns på grund av att de inte vill ha minderåriga på forumet utan på grund av Storbritanniens gällande lagar. Klicka på rapportera, håll sedan käften eller hjälp personen.
Citera
2010-11-24, 13:01
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruthlessvillain
amen vafan kom igen nu inte så farligt. Vad ska hända?

ska sova nu...

Du kommer bli avstängd utan förvarning?
Citera
2010-11-24, 13:02
Medlem
sokarnas avatar
TS till sig själv: "shit jag har inte pluggat på 3 veckor..."

TS svar till sig själv: "amen vafan kom igen nu inte så farligt. Vad ska hända?

ska sova nu..."
Citera
2010-11-24, 13:12
Medlem
snilers avatar
plugga bara mer. Huvudsaken är att du fixar nog med poäng för det gymnasium linje du vill gå, sen på gymnasiet kan du börja tänka betyg ännu mer
Citera
2010-11-24, 13:51
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis

klokt.
Citera
2010-11-25, 20:31
Medlem
FrasseFloyds avatar
Förstår inte riktigt vad vi ska diskutera.

U&S -> Papperskorgen

/moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här