Citat:
Ursprungligen postat av ruthlessvillain
hej! Jag går i nian och så som rubriken säger, så verkar mina betyg gå neråt

. Egentligen skulle jag sova nu (praoar). Men jag spelade lite black ops och började sedan tänka på en del saker lite djupare än vanligt. Jag hittade mina Omdömes papper och såg att jag hade G i en del ämnen som jag brukade ha VG på. Sen läste jag igenom omdömen inom svenska, där såg jag vad vi hade gått igenom och läst denna termin. det var då jag kom på att vi skulle ha en inlämningsuppgift och denna skulle ha vart inne igår(man skulle skicka in den till läraren på skolans egna nätverkshemsida) :s .
Ge mig mig bra svar så snabbt så jag kan gå och lägga mig. Har en tendens att tänka vääldigt djupt in i olika saker speciellt när jag ska sova, då blir det inte kul. Det kanske bara är jag som överdriver lite och är nojig...
Ditt problem är att du är en datanörd (fri tolkning) samt att du är dålig i skolan, annars fixar man vg utan vidare arbete. Du kan likaväl ge upp skolan och enbart satsa på ämnen som har anknytning till det du vill jobba med i framtiden.
Eller så kan du sluta spela dator, xbox, ps3 eller vad det nu är. SLUTA, då löser det sig.
För övrigt anser jag att marginalskatten bör sänkas.