2010-11-23, 00:34
Bannlyst
Greetings.

Tycker att Zombiedelen i Black Ops förtjänar en egen tråd med tanke på att Black Ops trådarna är alldeles för röriga, speciellt PC delen.

Här diskuterar vi endast frågeställningar kring zombiedelen i COD Black Ops.

Tips och tricks uppskattas.

Guide: http://www.strengthgamer.com/Black_O...bie_Guide.html

Posta gärna era rekord och resultat om ni vill dela med er av det.

Om du söker folk att spela med postas även det här.

Drog nyss nytt personligt rekord med några sköna fb-snubbar på banan "FIVE":
http://img819.imageshack.us/img819/9277/shot0000xx.jpg

Cheat - Banor:

Peace.
Senast redigerad av Silenoz 2010-11-23 kl. 00:49.
Citera
2010-11-23, 00:36
Medlem
3yearss avatar
Lirade idag för första gången med mina polare, riktigt kul faktiskt. Hatar dock dessa jävla hundar som alltid ska komma och bita ihjäl oss. Tror vi klarade till level 13 men arkad spelet är nog roligast haha
Citera
2010-11-23, 00:38
Medlem
E30s avatar
Kaoz = E30

Kino der toten imorrn grabbar om ni är på!
Citera
2010-11-23, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Kaoz = E30

Avesst! Har dock inte kört den så mycket, kom väll till wave 13 om jag inte minns fel. Kanske dags att lära sig den för lite variation
Citera
2010-11-23, 00:43
Medlem
Sedated90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Kaoz = E30

Vore skoj har läst lite om taktik på den banan men har inte kommit så långt så vore kul. På five har man ju nästan räknat ut den bästa taktiken redan finns ju ingen bättre än att stå i "pack a punch" rummet och bara döda zombies!
Citera
2010-11-23, 00:46
Medlem
E30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedated90
Vore skoj har läst lite om taktik på den banan men har inte kommit så långt så vore kul. På five har man ju nästan räknat ut den bästa taktiken redan finns ju ingen bättre än att stå i "pack a punch" rummet och bara döda zombies!

Står du i teaterrummet/biosalongen, längst fram där man kan köpa kniven och Jugger-nog läsken så kommer zombiesarna bara från ett håll, du kan aktivera en fälla så du dödar hälften av dem och andra hälften är det bara låta alla 4a stå och skjuta på genom den "smala" gången där de försöker döda dig. Har man bra vapen så är det rätt enkelt faktiskt. Finns ju säkert bättre ställen men detta är det bästa jag hittat iaf.
Citera
2010-11-23, 00:51
Medlem
Shinokais avatar
Har faktiskt inte kört Kino så många gånger men de gånger vi körde stod vi i rummet bredvid Teatersalongen vid trappan upp, och på andra sidan ut mot gården lixom.

Funkade sådär plockade kanske 10 rundor eller något i den stilen.

Är taggad på att lira den imorgon faktiskt.

Någon som ska till DH-Winter iår?

/shinokai/kobran
Citera
2010-11-23, 00:55
Medlem
Pluppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shinokai
Har faktiskt inte kört Kino så många gånger men de gånger vi körde stod vi i rummet bredvid Teatersalongen vid trappan upp, och på andra sidan ut mot gården lixom.

Funkade sådär plockade kanske 10 rundor eller något i den stilen.

Är taggad på att lira den imorgon faktiskt.

Någon som ska till DH-Winter iår?

/shinokai/kobran

Jag ska på dh winter å tänkte gå å lira i zombie tävlingen som ska finnas i någon monter, solo dock.

Mitt rekord solo är 27 atm så hoppas att jag har en chans
Citera
2010-11-23, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppzor
Jag ska på dh winter å tänkte gå å lira i zombie tävlingen som ska finnas i någon monter, solo dock.

Mitt rekord solo är 27 atm så hoppas att jag har en chans

Hur fan bar du dig åt för att klara wave 27 solo(?) Vilken bana körde du?
Senast redigerad av Silenoz 2010-11-23 kl. 01:00.
Citera
2010-11-23, 01:14
Medlem
irkens avatar
Någon som är sugen på att köra zombie på PC? Är nybörjare, så förvänta er inte att jag är bäst.
Finns på iwemaxtor om någon är sugen!
Citera
2010-11-23, 03:59
Medlem
µTorrents avatar
Detta spelet är skitroligt. Jag och ett par polare har ägnat en del timmar de senaste dagarna åt att försöka få bästa headshot/kills ratio(på 2player). Man ska alltså ha 1 om man är kung, det vill säga enbart HS.

Blir mkt svårare när det kommer olika monster osv, men aja, vi har fan inte ens klarat längre än wave 8 på första banan (hört det finns flera).

Vad ska man ha för taktik på första banan i split screen mode för övrigt? Vi har hittat nån jävla dator i MAIN menyn (om man reser sig upp ur stolen med knapparna där bak) där det finns en dator. Vi testade dra lite skumma linuxkommandon och hittade en USER-list.

Vad jag försöker komma till är; Kan ngn utan att spoila allt för mkt för oss nerrökta OFFLINE-människor förklara hur fan man får tag på USER PWs osv via bana 1? Går det? Finns det ngn bra taktik vi kan köra för att komma förbi wave 8?

Vi har tatt det lugnt i stora rummet med automatkarbingrejen aktiverad och sen försökt att springa tillbaka för energy-drinks i rum 1, men vi lyckas aldrig ändå komma förbi just 8an. Hjälp.
Citera
2010-11-23, 04:26
Medlem
µTorrents avatar
Fan finns inget att göra ändå, drar igång singelplayer och ser om det är värt att spela halv fem på morgonen själv, känns som inget kan slå 2 player f

Edit; Tände en cigg och drog igång solo-mission, tror inte jag kunde känt mig mer WT när jag spillde aska på tröjan och jag dog eftersom jag samtidigt skulle kniva en zombiejävel i huvudet. Aja bara ett par timmar till föreläsning nu, ger skiten ett försök till
Senast redigerad av µTorrent 2010-11-23 kl. 04:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in