• 1
  • 2
2010-12-29, 03:34
Medlem
listigts avatar
Skulle aldrig vara dum nog att inleda ett förhållande med någon som rökte. En rökare i mina ögon är en person som lätt faller för grupptryck, gör allt för att andra personer ska tycka om den och otroligt lättlurad. Hur kan man vara så dum att börja röka, finns ju inget som helst positivt i det. Det är som att jag varje dag skulle gå och köpa en hink radioaktiv asfalt som jag sedan skulle gå hem med till min familj och käka.

Att ta en pipa någon gång i månaden anser jag är okej, för det är en helt annan sak i mina ögon. Men för att svara på din fråga så skulle jag aldrig ens komma på tanken att inleda ett förhållande med någon som röker.
Citera
2010-12-29, 13:21
Bannlyst
Har nu rökt sen 12-13 års ålder (ett antal år)
Och att röka är lika naturligt som att andas, jag skulle aldrig i mitt liv kunnat vara ihop med någon som tjatar om att jag ska sluta (Tur att hon också röker då )
Mvh Poppe
Citera
2010-12-29, 16:44
Medlem
Zakyaths avatar
Nej, däremot lovar jag att jag inte hade fått bo hemma en dag till efter gymnasiet om jag rökte! Hade fan blivit utkastad med huvudet före...

Citat:
Ursprungligen postat av listigt
Skulle aldrig vara dum nog att inleda ett förhållande med någon som rökte. En rökare i mina ögon är en person som lätt faller för grupptryck, gör allt för att andra personer ska tycka om den och otroligt lättlurad. Hur kan man vara så dum att börja röka, finns ju inget som helst positivt i det. Det är som att jag varje dag skulle gå och köpa en hink radioaktiv asfalt som jag sedan skulle gå hem med till min familj och käka.

Att man ville vara tuff när man var tretton bast och sen blev hooked betyder väl knappast att man är en sån person i vuxen ålder
Senast redigerad av Zakyath 2010-12-29 kl. 16:46.
Citera
2010-12-29, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zakyath
Nej, däremot lovar jag att jag inte hade fått bo hemma en dag till efter gymnasiet om jag rökte! Hade fan blivit utkastad med huvudet före...

Att man ville vara tuff när man var tretton bast och sen blev hooked betyder väl knappast att man är en sån person i vuxen ålder

Vettigaste jag hört på länge! =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in