2004-07-11, 02:30
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
annars brukar finns det ett stt att f gratis alkohol. i baja-major brukar det finnas en handrengring p 60%. gr utmrkt att dricka. bara att blanda med vatten! (det smakar visserligen skit och jag har ingen aning om vad de resterande 40% r)

ihhh
Citera
2004-07-11, 02:42
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
ihhh
Ditt nya favorituttryck?

Annars kan man bestlla hyfsat billig sprit hr, om man bor en bit frn landets trevligare grnser. http://www.spirituosen-superbillig.de/
Citera
2004-07-11, 02:46
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Ditt nya favorituttryck?

Annars kan man bestlla hyfsat billig sprit hr, om man bor en bit frn landets trevligare grnser. http://www.spirituosen-superbillig.de/

faktiskt.. dyt.. jag bor i ySTAD.. har en timme till.. ihhh... 45 min till danmark...ngra timma rtill tyskland.. no bt..wpinbeaiei,.mpljuiol
Citera
2004-07-11, 02:53
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
faktiskt.. dyt.. jag bor i ySTAD.. har en timme till.. ihhh... 45 min till danmark...ngra timma rtill tyskland.. no bt..wpinbeaiei,.mpljuiol

okej, det gr funkar inte riktigt.. ihhhhhh
Citera
2004-07-11, 03:11
Medlem
ellroys avatar
Citat:
okej, det gr funkar inte riktigt.. ihhhhhh
Skulle inte du till sjukan?
Citera
2004-07-11, 22:58
Bannlyst
om man bor hos frldrarna kan man alltid
"lna" lite grand ur spritskpet.
Citera
2004-07-12, 01:22
Medlem
muffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
annars brukar finns det ett stt att f gratis alkohol. i baja-major brukar det finnas en handrengring p 60%. gr utmrkt att dricka. bara att blanda med vatten! (det smakar visserligen skit och jag har ingen aning om vad de resterande 40% r)
hh, du har alts provat att dricka det utan att spy?

kanske iof inte r ngra sdana tillsatser som de i t.ex t-rd, bromsvtska fr tryckluftsbromsar och drivmedelsetanol, jag tror till och med det r ver 60% i sdan handtvtt, det r nog snarare ~80% i den man finner i bajamajor d det brukar vara tvttgel i dem ofta, den tror jag inte innehller isopropanol

det gr dremot den flytande handdesinfektionsvtskan som skert r den du druckit, den r p 76% och innehller 5% isopropanol, det r nog inte direkt ngot man dr av men det r inte sdr superbra att f i sig ..lr dessutom vara ngot antibakteriellt medel som inte r sdr jttebra att f i sig, kanske inte r skitbra fr tarmbakterier osv att hva i sig

i extrema ndfall p festival gr det antagligen att dricka frn handtvtten alts, men det r ingenting att rekommendera och dessutom vldigt hg alkoholist-varning p det
Citera
2004-07-12, 10:42
Awaiting Email Confirmation
Sh33ters avatar
Herrejesanes, desinfektions medel frn bajamajor, SKONA MIG
Citera
2004-07-12, 12:31
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Mnga pundarkids drog i sig det p gteborgskalaset. Det roligaste var att pajasarna sa att det var GBL som blev GHB i kroppen i det och det var drfr de blev "hga".

Det r d man knner sig lite verlgsen nr man sitter p en grspltt och hinkar bira
Citera
2004-07-12, 17:57
Medlem
Nemesis1s avatar
Ett mycket billigt alternativ r ju att brygga sitt eget l eller vin... D har man rd att vara full precis nr man vill!
Citera
2004-07-12, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Mnga pundarkids drog i sig det p gteborgskalaset. Det roligaste var att pajasarna sa att det var GBL som blev GHB i kroppen i det och det var drfr de blev "hga".

Det r d man knner sig lite verlgsen nr man sitter p en grspltt och hinkar bira

Haha.. ja.. det gr verkligen utfr... fort
Citera
2004-07-12, 22:48
Medlem
Onkel Gagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Ett mycket billigt alternativ r ju att brygga sitt eget l eller vin... D har man rd att vara full precis nr man vill!

Gjorde det fr ett antal r sedan, fulvins-sats i plastdunk, i med mera socker (det stod ju att det blev starkvin d ) och jsa. Elndet stod i polarens garderob, gmd under en hg gamla trjor (hade absolut inte ldern inne fr sdant d). Efter ett par veckor skulle elndet tappas p flaska men glasflaskor var det ont om. Lsningen var att sticka ned till den lokala kemibutiken och kpa enliters plastflaskor med rda varningstrianglar p fr 3 kr/styck! Vinet fick sedan st tills jsten lade sig i botten p flaskorna och sedan var det bara att dricka. Smakade skit men starkt var det och full blev man! Trkigt bara att man hvde i sig jstslaggen med och spydde som en kalv lngre fram p kvllen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in