• 1
  • 2
2010-11-21, 09:17
Bannlyst
Nyfiken bara. Kan man dö av överdos med Atarax?
Vad finns det på psyk idag som duger för det ändamålet?
Antikräkmedel är det som gäller väl?
Kan man lägga sig utomhus någonstans nu när det är kallt?

.......right.... sömntablett.. Inte. (FASS säger sanningen)

- Ta lite antidepp vavavavava? Zyprexa och Fontex.. ska jag skriva ut dem nu eller vill du bara ha namnen, så kan du läsa om dem och ta dem sen? Jo, men varför inte? Kan va bra för dig va.. nehä.. men vi har ju lite orosdämpande... hepp.... men sömntabletter då? Då har vi blablablablablalba.
- Nej tack, vill inte ha några ångestdämpande. Har ni några sömntabletter/insomningstabletter?
- Ja då, skriver ut sömntabletten Atarax till dig. Den hjälper dig att sova. Har du provat sömntabletter förut?
- nope
Senast redigerad av qickman 2010-11-21 kl. 09:27.
2010-11-21, 10:28
Medlem
25TaLifes avatar
Jag förstår knappt vad du skriver, men visst - du kan ta Atarax och somna utomhus.
2010-11-21, 10:39
Medlem
Pinkskins avatar
Atarax är en antihistamin, och du blir på sin höjd lite småtrött av dem.
Tycker du verkar aningen hyperspeedad. Självmord gör dig definitivt inte lycklig, i vart fall!
Alla ska vi dö, förr eller senare. Känns onödigt att påskynda slutet, finns ändå rätt många kul grejer i livet som knappast finns i döden!
2010-11-21, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Atarax är en antihistamin, och du blir på sin höjd lite småtrött av dem.
Tycker du verkar aningen hyperspeedad. Självmord gör dig definitivt inte lycklig, i vart fall!
Alla ska vi dö, förr eller senare. Känns onödigt att påskynda slutet, finns ändå rätt många kul grejer i livet som knappast finns i döden!

Fan glömde bort att man ändå dör nån gång . Vad fan tänkte jag .
Haha jag är faktiskt seriös nu.

Tråden kan stängas .
2010-11-21, 12:33
Medlem
SyphaXs avatar
Man kanske kan dö av uttråkning om man tar tillräckligt många.
2010-11-21, 12:39
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyphaX
Man kanske kan dö av uttråkning om man tar tillräckligt många.

Eller av svält när man väntar på effekten som aldrig kommer ;-)
2010-11-21, 13:02
Medlem
darklydivinests avatar
Du kan lika gärna dricka ett glas vatten, chilla, glo på tv och ta en glass. Risken att dö av kvävning är nämligen större rent statistiskt jämfört med ataraxöverdos.
2010-11-21, 14:23
Medlem
Sleazers avatar
DU får ta mycket atarax i så fall, det är ju den sämsta av alla sömnmediciner förutom melatonin( som är ett sömnhormon)
2010-11-21, 16:14
Medlem
blahblah2s avatar
Gör såhär.. Gå på vaket några dagar, tills du känner att kroppen börjar lägga av på riktigt, då slänger du i dig ett gäng med antihistaminer, sköljer ner med en sjuttis och går ut och lägger dig i en snödriva (eller en kall skog, utomhus bara där ingen hittar dig)

Mina planer för vintern
2010-11-21, 16:46
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah2
Gör såhär.. Gå på vaket några dagar, tills du känner att kroppen börjar lägga av på riktigt, då slänger du i dig ett gäng med antihistaminer, sköljer ner med en sjuttis och går ut och lägger dig i en snödriva (eller en kall skog, utomhus bara där ingen hittar dig)

Mina planer för vintern

verkar vara en jätte.. hmm.. bra plan..

utbilda dig?
2010-11-21, 16:57
Medlem
blahblah2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
verkar vara en jätte.. hmm.. bra plan..

utbilda dig?

Dödssäker, får se hur det går, alltid bra att ha en plan B.
2010-11-21, 18:45
Medlem
spiggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Nyfiken bara. Kan man dö av överdos med Atarax?
Vad finns det på psyk idag som duger för det ändamålet?
Antikräkmedel är det som gäller väl?
Kan man lägga sig utomhus någonstans nu när det är kallt?

.......right.... sömntablett.. Inte. (FASS säger sanningen)

- Ta lite antidepp vavavavava? Zyprexa och Fontex.. ska jag skriva ut dem nu eller vill du bara ha namnen, så kan du läsa om dem och ta dem sen? Jo, men varför inte? Kan va bra för dig va.. nehä.. men vi har ju lite orosdämpande... hepp.... men sömntabletter då? Då har vi blablablablablalba.
- Nej tack, vill inte ha några ångestdämpande. Har ni några sömntabletter/insomningstabletter?
- Ja då, skriver ut sömntabletten Atarax till dig. Den hjälper dig att sova. Har du provat sömntabletter förut?
- nope

Du!

Avskedsmeddelanden lämnar man efter sig - man ger inga i förtid

Du måste vart bra knas i skallen då du skrev detta , låter/ser ut som riktig svammel och idioti
Om du vore sjuk , skulle du få mediciner - de du behöver , men om läkaren Max ger dig Atarax , då är det ju du själv som orsakat detta - genom tidigare missbruk - visande av Rejäl instabilitet - eller så har du världens sämsta munväder

Tidigare registrerade narkomaner , vare de vart på riktig utbildad avgiftning , eller pissat rent , får bevisa för läkare/läkaren att de är mogna och redo för en ny omgång med vad det nu är de behöver - benzo eller concerta
Jag personligen tycker det var ett jävla fucked up inlägg , vafan Atarax , skojjar du ?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in