• 1
  • 2
2010-11-20, 22:49
Medlem
Midnight-Expresss avatar
Satt och funderade lite i går och kom fram till att jag inte har ätit på 3 dagar.
Det kan ofta gå mellan 1-2 dagar innan jag äter nått och jag är inte tjock eller så och mår inte dåligt över min kropp, så det är inte anorexia eller nått.
allt funkar som det ska går på toa som normalt m.m.

Vill bara veta är det någon mer än jag som uppleft det här?
och tror nån det kan få alvarliga följder?
2010-11-20, 22:51
Bannlyst
Blir du inte hungrig?

Gå till en läkare.
2010-11-20, 22:52
Går du och stoppar i dig småsaker hela tiden, såsom godis, äpple eller annat?
Sätt fasta måltider..
2010-11-20, 22:52
Medlem
acerblazerlols avatar
vad fan gör du om dagarna? börja träna så kommer det bli ett svart hål i din mage om du nu har problem med att du inte äter, om du inte har så kommer du få.
2010-11-20, 22:54
Medlem
HolyCraps avatar
Går du på tjack?
2010-11-20, 22:56
Medlem
Localsexs avatar
Doktor snabbt!
2010-11-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight-Express
Satt och funderade lite i går och kom fram till att jag inte har ätit på 3 dagar.
Det kan ofta gå mellan 1-2 dagar innan jag äter nått och jag är inte tjock eller så och mår inte dåligt över min kropp, så det är inte anorexia eller nått.
allt funkar som det ska går på toa som normalt m.m.

Vill bara veta är det någon mer än jag som uppleft det här?
och tror nån det kan få alvarliga följder?

Likadant för mig.. Känner mig aldrig hungrig och kan gå nån dag innan jag äter tills dess att ja kommer på att man måste äta. tror inte det är så bra faktiskt.. börjat sätta tider på att äta och jag känner mig då piggare tycker jag väl. så det är nog bra å göra
2010-11-20, 22:59
Medlem
Ja, det händer för mig då och då.
Det här beror på att jag är inte gillar mat, att jag glömmer att äta eller helt enkelt ignorerar att göra det för att jag är lat/hellre gör annat.
2010-11-20, 22:59
Medlem
Midnight-Expresss avatar
Nej blev hungrig nyss så nu åt jag, och nej jag äter absolut inget mellan varven varken godis eller så sen har jag inte heller problem med magen och går inte på tjack men jag menar vad ska doktorn göra dom kan ju inte göra så mycket mer än att säga åt mig att äta?
2010-11-20, 23:06
Medlem
Citat:
Nej blev hungrig nyss så nu åt jag, och nej jag äter absolut inget mellan varven varken godis eller så sen har jag inte heller problem med magen och går inte på tjack men jag menar vad ska doktorn göra dom kan ju inte göra så mycket mer än att säga åt mig att äta?
oroa dig inte jag äter max en gång per dag tex fisk och pasta idag.... inget fel på att äta lite så länge du ej lider hur många på jordens befolkning får tre mål mat per dag? jag äter inte varje dag men äts det så max 1 mål
2010-11-20, 23:12
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:

Dricker du en massa kaffe, läsk, vatten eller annat?

Jag kan oxå komma på mig själv med att jag glömt äta, känner inte hungerkänslor alltid. Men för mig beror på det på mina piller jag tar.
Jag märker ganska snabbt i kroppen om jag inte äter, blir extremt svag om jag är utan mat några dagar och givetvis är det inte bra för kroppen. Kroppen behöver näring för att fungera som den ska, om man kan skada den permanent vet jag inte.
2010-11-20, 23:30
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Tråden känns aningen felplacerad, men jag måste bara tillägga att anorexia/ätstörningar inte uteslutande har med att "inte gilla sin kropp" att göra...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in