2023-03-27, 15:30
Medlem
dLn_sthlms avatar
I senaste YT-filmen säger Jon hela tiden att ”vi” har flyttat till Sverige (eller we eftersom han pratar engelska) Jag får helt klart känslan att han har svårt att acceptera att de har skiljt sig och inte längre är ett par. Han öppnade upp helt kort och erkände att livet har varit tufft senaste tiden och jag tycker det syns på honom också. Jag tycker han borde ta en (ännu) längre paus från alla sociala medier osv och sen komma tillbaka när han mår bättre igen.
Citera
2023-03-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
JO tycks vara en genuint trevlig och ödmjuk kille med smak för livets goda.

Vill minnas att jag läste en intervju med honom förra vintern där han sade att hans
affärsmässiga målsättning det kommande året var att omsätta >10 MSEK. Det borde ge en indikation på hur mycket han drar in. Sen har han ju väldigt många olika intäktskällor, sen hur dealarna ser ut vet ju bara han och sponsorn, men de största är:

Comviq
Carnegie (tidigare HQ Bank)
Red Bull
HEAD
Dessa knuffar ju in en del pengar, kanske är summan som nämna här ovan ett bra riktmärke (750 K från Red Bull)

Jon Olsson Invitational omsätter inte några jättepengar men täcker lite lön åt flickvännen i alla fall:
http://www.allabolag.se/5563045235

Sen finns det mindre grejer som säkert genererar en del cash de med:
Modellar för J Lindeberg
Bildeal med Lamborghini
BetSafe betalade hans Gumball-deltagande

Gissningsvis får han rätt bra betalt för att dyka upp på Big Air-tävlingar runt om i världen, och prispengarna är väl uppemot en halv miljon per tävling kanske.

Kort sagt, det går bra för JO, men han ligger inte på latsidan. Ok att han tycks ha det roligaste jobbet man kan ha men fan vad han jobbar.
Han jobbar hårt
Citera
2023-03-31, 02:46
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
I senaste YT-filmen säger Jon hela tiden att ”vi” har flyttat till Sverige (eller we eftersom han pratar engelska) Jag får helt klart känslan att han har svårt att acceptera att de har skiljt sig och inte längre är ett par. Han öppnade upp helt kort och erkände att livet har varit tufft senaste tiden och jag tycker det syns på honom också. Jag tycker han borde ta en (ännu) längre paus från alla sociala medier osv och sen komma tillbaka när han mår bättre igen.

"Vi" behöver väl inte nödvändigtvis inkludera Janni? Ungarna kommer givetvis först. De är inte längre ett par och Janni lämnade in sin ansökan om bygglov nyligen för villan på sin del av den f.d. gemensamma tomten. Du vänjer dig tids nog. De har aldrig varit särskilt normala. Och kommer sannolikt fortsätta leva som grannar.
Citera
2023-03-31, 12:43
Medlem
razizovs avatar
Kommer bli Amazing
Citera
2023-04-05, 08:38
Medlem
Nintendokids avatar
Har dem slutat ligga med varann?
Citera
2023-04-05, 18:30
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Har dem slutat ligga med varann?

dom är otrogna med varandra tydligen
Citera
2023-04-15, 20:03
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
"Vi" behöver väl inte nödvändigtvis inkludera Janni? Ungarna kommer givetvis först. De är inte längre ett par och Janni lämnade in sin ansökan om bygglov nyligen för villan på sin del av den f.d. gemensamma tomten. Du vänjer dig tids nog. De har aldrig varit särskilt normala. Och kommer sannolikt fortsätta leva som grannar.
Ämnet avhandlas lite i slutet av Jannis klipp här.
https://www.youtube.com/watch?v=YwIVuOKiJSM

Så de ska inte bygga det planerade stora huset utan bygger två hus?
Citera
2023-04-16, 00:01
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Ämnet avhandlas lite i slutet av Jannis klipp här.
https://www.youtube.com/watch?v=YwIVuOKiJSM

Så de ska inte bygga det planerade stora huset utan bygger två hus?

Ja. Men Jons hus kommer nog vara betydligt maffigare.. Men först skall han väl rita på det några år och ånga sig tusen gånger à la perfektionism till förbannelse. Och bråka med myndigheterna givetvis.
Citera
2023-04-16, 00:11
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ja. Men Jons hus kommer nog vara betydligt maffigare.. Men först skall han väl rita på det några år och ånga sig tusen gånger à la perfektionism till förbannelse. Och bråka med myndigheterna givetvis.
Haha ja. Och sen sälja det samma sommar det är färdigt.
Citera
2023-04-16, 00:19
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:

Är han perfektionist eller har han bara adhd och kör perfektionist-personligheten för att kunna maskera det som kontent till youtube?
Citera
2023-04-25, 10:22
Medlem
vad är grejjen med att de ska bo ihop o vara med varandra men inte är tillsammans. hade aldrig klarat av de, dessutom om jag skiljt mig tidigare
Citera
2023-04-25, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Är han perfektionist eller har han bara adhd och kör perfektionist-personligheten för att kunna maskera det som kontent till youtube?

Han går igång på att nörda ner sig i perfektion och detaljer.

Det är den typen av människor som behövs när tex merparten av dagens kläder görs av barn och maskiner på löpande band-principen.
Passform? Vad är det.
Kvalitet? Har jag aldrig hört talas om...

Världen behöver mer kvalitet före kvantitet (hans vloggar kan man väl den diskutera om det är kvalitet eller kvantitet men det är ju iallafall gratis och frivilligt att titta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in