2008-03-29, 18:52
Medlem
meons avatar
En patch laddades ner nu. Märkte att det inte fanns många servrar att välja på.
Citera
2008-03-29, 21:28
Medlem
Försökte ladda ner det nu, helt hopplöst...

I princip alla länkar som fanns på aa.com ville ju ha pengar eller så ville dom skicka en dvd
Citera
2008-03-29, 21:33
Medlem
meons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0kFULL

I princip alla länkar som fanns på aa.com ville ju ha pengar eller så ville dom skicka en dvd

Efter 3-4 försök så fick jag ner min patch. Kommer inte ihåg från vart bara.
Citera
2008-03-29, 21:40
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0kFULL

finns väl torrent längst ner på sidan? dessa gick skitsnabbt när jag tog hem det
Citera
2008-06-04, 17:47
Medlem
Powen66s avatar
Nån som spelar det här fortfarande? Körde för flera år sedan, värt att ladda ner och testa igen?
Citera
2008-06-05, 22:45
Medlem
meons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen66
Nån som spelar det här fortfarande? Körde för flera år sedan, värt att ladda ner och testa igen?
Tycker jag att du skall göra!
Det finns nog så många olika banor att spela så du borde hitta något som passar.
Citera
2008-10-21, 15:03
Medlem
Ladda ner

Hade tänkt tanka spelet nu, men jag känner mig totalt efterbliven då jag inte hittar något passande ställe att tanka skiten på, alla sidor som www.americasarmy.com/downloads länkar till är ju skumma.

edit: Ah, fick det att funka.

Kan ju passa på att fråga om de är fler som lirar ?
Senast redigerad av finskafaran 2008-10-21 kl. 15:12.
Citera
2008-10-22, 15:40
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen66

Absolut. Spelet är ju gratis, och du har inget att förlora. Spelade America's minst ett par timmar varje dag från 2002 till 2007, innan jag började spela Wow. Nu spelar jag rätt sällan. Men det är klart, att det händer. Det bästa är att dom gamla banorna finns kvar, så du kommer att känna igen dig. Och sedan finns självklart även nya banor.
Citera
2008-10-23, 17:36
Medlem
Lite problem.

Förhoppningsvis kan någon här hjälpa till.

Jo det är så att jag har laddat ner Deployklienten, och med denna går det inte installera då det kommer upp error hela tiden, har provat ladda ner på nytt och installerat flera gånger, startat om datorn. Så till slut gav jag upp med Deployklienten och laddade ner 2.8.3 full install, det gick ju bra tills jag skulle installera. Stod att det var problem med filen 'aacomp~1.cab' och att jag skulle ladda ner på nytt eller prova installera igen. Har laddat ner det 4 ggr nu från olika siter/torrents och samma problem varje gång.

Hittade tillslut en sida där alla filer i fullinstall "paketet" fanns separat, YES! Tänkte jag och var helt säker på att detta skulle fungera. Spelet börjar installeras men ungefär när det gått hälften avbryts det och det står liknande error som tidigare "error 1335. the cabinet file 'aacomp~1.cab' ...."

Jag har googlat runt och kollat i forum och allt möjligt, finns det nååågon i denna värld som kan hjälpa mig?

Kanske borde tillägga att jag hittade en post där det stog någonting om memtest86 och att det kan vara någonting fel på hårddisken/ramminnena.
http://forum.americasarmy.com/viewto...ight=memtest86

Hoppas någon kan hjälpa mig!
Citera
2008-10-23, 17:41
Medlem
Continental Ops avatar
jag e lite sugen på att tanka hem det där igen pga det nya co-op uppdraget, är det nå bra eller? Sen antar jag att mitt id ligger kvar i deras databaser från förra gången? tänker fan inte göra om nån träning i det där.
Citera
2008-10-24, 19:45
Medlem
meons avatar
Den nya Deployklienten (1.2.3 nu) vet jag inte vad jag ska tycka om. Allt på samma plats är bra. Men det krånglar en hel del fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
jag e lite sugen på att tanka hem det där igen pga det nya co-op uppdraget, är det nå bra eller? Sen antar jag att mitt id ligger kvar i deras databaser från förra gången? tänker fan inte göra om nån träning i det där.
Att göra om träningen är inget som tilltalar. Speciellt krypa omkring i mörker och tystnad.
Citera
2008-10-24, 20:38
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op

Att köra co-op är väl hyfsat kul, även om AI:n på dom datorstyrda gubbarna inte är den bästa. Jag ser co-op mer som ett sätt att förbättra mitt skytte än att verkligen "spela", om du förstår vad jag menar... roligaste co-op-banan är väl snake plain. Fina vapen, såsom exempelvis den bärbara anti-stridsvagnsmissilen. Och att sitta i humween och peppra iväg tonvis med granater med en automatisk granatkanon eller vad det nu är, är riktigt mysigt. Man kan dessutom köra över sina fiender med fordonet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in