• 9
  • 10
2008-10-24, 21:16
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finskafaran
Förhoppningsvis kan någon här hjälpa till.

Jo det är så att jag har laddat ner Deployklienten, och med denna går det inte installera då det kommer upp error hela tiden, har provat ladda ner på nytt och installerat flera gånger, startat om datorn. Så till slut gav jag upp med Deployklienten och laddade ner 2.8.3 full install, det gick ju bra tills jag skulle installera. Stod att det var problem med filen 'aacomp~1.cab' och att jag skulle ladda ner på nytt eller prova installera igen. Har laddat ner det 4 ggr nu från olika siter/torrents och samma problem varje gång.

Hittade tillslut en sida där alla filer i fullinstall "paketet" fanns separat, YES! Tänkte jag och var helt säker på att detta skulle fungera. Spelet börjar installeras men ungefär när det gått hälften avbryts det och det står liknande error som tidigare "error 1335. the cabinet file 'aacomp~1.cab' ...."

Jag har googlat runt och kollat i forum och allt möjligt, finns det nååågon i denna värld som kan hjälpa mig?

Kanske borde tillägga att jag hittade en post där det stog någonting om memtest86 och att det kan vara någonting fel på hårddisken/ramminnena.
http://forum.americasarmy.com/viewto...ight=memtest86

Hoppas någon kan hjälpa mig!

Varför installera något med deploy-klienten överhuvudtaget? Den är ju för fan jättelångsam. Jag gick bara till playwhat.com och laddade hem en non-deploy patch. Installerade, och sedan klart..

Avinstallera den tråkiga klienten, och avinstallera AA, ladda sedan hem hela spelet, nya versionen 2.8.4 och installera det. Det borde fan funka. Annars finns det väl något som heter America's Army Utility Package eller något, i vilken det finns en repair-funktion. Den kan lösa en del problem som uppstår med AA.
Citera
2008-10-24, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Varför installera något med deploy-klienten överhuvudtaget? Den är ju för fan jättelångsam. Jag gick bara till playwhat.com och laddade hem en non-deploy patch. Installerade, och sedan klart..

Avinstallera den tråkiga klienten, och avinstallera AA, ladda sedan hem hela spelet, nya versionen 2.8.4 och installera det. Det borde fan funka. Annars finns det väl något som heter America's Army Utility Package eller något, i vilken det finns en repair-funktion. Den kan lösa en del problem som uppstår med AA.

Jag har avinstallerat deployklienten och installerat AA utan den, det var då själva aacomp.... errorn kom. Provade efter att jag skrivit den där posten att ladda ner med utility packaget och det är exakt samma problem. Antar att det är något fel på min dator.....
Citera
2008-10-24, 22:35
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finskafaran
Jag har avinstallerat deployklienten och installerat AA utan den, det var då själva aacomp.... errorn kom. Provade efter att jag skrivit den där posten att ladda ner med utility packaget och det är exakt samma problem. Antar att det är något fel på min dator.....

Högerklicka på exe-filen och välj att köra som administratör. Annars kan du försöka med att koppla bort UAC(User access control)-funktionen, om du kör Vista, men det rekommenderas inte om man inte vet vad man gör.
Citera
2008-10-25, 11:36
Medlem
Kör inte vista.... och som sagt, har provat de mesta som står i AA forumen
Citera
2008-10-29, 23:06
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Att köra co-op är väl hyfsat kul, även om AI:n på dom datorstyrda gubbarna inte är den bästa. Jag ser co-op mer som ett sätt att förbättra mitt skytte än att verkligen "spela", om du förstår vad jag menar... roligaste co-op-banan är väl snake plain. Fina vapen, såsom exempelvis den bärbara anti-stridsvagnsmissilen. Och att sitta i humween och peppra iväg tonvis med granater med en automatisk granatkanon eller vad det nu är, är riktigt mysigt. Man kan dessutom köra över sina fiender med fordonet.
jag hade AA 2.8 på förra datan så jag har redan kört snake plains o den andra en massa.

Jag har full respekt för de som föredrar att köra på riktigt men man ligger ju flera år efter där i träning o jag har tröttnat lite på sånt där, taktisk coop är trevlig o lite social förströelse bara o AA är ju gratis. avvaktar väl 3.0 istället. Läste lite på AA forumet att det tredje coop uppdraget var riktigt bra så det var mest det jag var intresserad av

Hoppas mitt id finns kvar bara för jag gör inte om den där krypträningen igen
Citera
2008-12-02, 15:50
Medlem
DIEXELs avatar
Det tar så jävla lång tid för AA: Deploy Client att utföra scanning cache!
Citera
2008-12-06, 18:28
Medlem
laddat hem de och installerar deploy client men när jag ska starta kommer ett felmeddelande där det står, "teckensnittet arial narrow stöder inte formatet bold." vad menas med det och hur fixar jag de?
Citera
2008-12-06, 18:39
Medlem
Någon som vet när americas army 2 kommer?
Har sett screens på det, och det ser lovande ut
Citera
2008-12-12, 19:11
Medlem
meons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senocs
Någon som vet när americas army 2 kommer?
Har sett screens på det, och det ser lovande ut

Antar att du menar trean. Det är väl ingen som vet när den kommer. Men de jobbar ju på det!
Citera
2009-02-21, 19:52
Medlem
Muckans avatar
Ingen som lirar längre??

Som rubriken säger, Är det ngn som fortfarande lirar AA?? har precis laddat ner och gjort (nästan) alla träningar. Men hur fan ska man klara sig på Smygbanan??
Citera
2009-02-21, 23:55
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckan
Som rubriken säger, Är det ngn som fortfarande lirar AA?? har precis laddat ner och gjort (nästan) alla träningar. Men hur fan ska man klara sig på Smygbanan??

Finns en guide på nätet om du googlar.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in