2010-11-20, 20:11
Medlem
Utanbildnings avatar
Tjejer tjatar ju hela tiden om att killar är så äckliga, svin o allt sånt..

Men om vi vänder på det. Visste att dem flesta tjejer inom min vänskaps/dejt krets
har stora nummer när det gäller killar. 15-25.. Har t.om hört upp till 50, men ingen jag känner.

Iaf

Tjej kompis berättade om gårdagens "knaskväll" hade sex med en kille sen trekant med två andra.

Jag blev äcklad, hon blockade mig osv jag va kanske lite hård.
Men till det jag bryr mig om:

Finns det tjejer som inte har äckligt höga nummer? Tjejer är värre än killar.
Vart är den oskyldiga, söta tjejen? Är det fel av mig att inte acceptera om ens flickvän har ett högt nummer?!

ps. jag är bara 20år, kanske inte världsvan som dem flesta tuffingar på FB men jag tycker att det är viktigt med principer och gränser. Ville skriva av mig,....
(kanske lite dubbelmoral då jag inte bryr mig om en kompis har varit med 200tjejer.. nice för honom)
Senast redigerad av Utanbildning 2010-11-20 kl. 20:15.
Citera
2010-11-20, 20:13
Medlem
Ja det finns alltid fina tjejer kvar, bara att leta och leta till slut hittar du din dröm =)
Citera
2010-11-20, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utanbildning

Men om vi vänder på det. Visste att dem flesta tjejer inom min vänskaps/dejt krets
har stora nummer när det gäller killar. 15-25.. Har t.om hört upp till 50, men ingen jag känner.

Iaf

Tjej kompis berättade om gårdagens "knaskväll" hade sex med en kille sen trekant med två andra.

Jag blev äcklad, hon blockade mig osv jag va kanske lite hård.
Men till det jag bryr mig om:

Vart är den oskyldiga, söta tjejen? Är det fel av mig att inte acceptera om ens flickvän har ett högt nummer?!
ps. jag är bara 20år, kanske inte världsvan som dem flesta tuffingar på FB men jag tycker att det är viktigt med principer och gränser. Ville skriva av mig.... puss
Är la ganska ovanligt att inte haft sex som 20 årig tjej, vill du ha en som inte har haft sex med många försök och hitta nån tjej som har haft nåt långt förhållande sedan sexdebuten men som nyligen tagit slut
Citera
2010-11-20, 20:14
Medlem
Finns det säkert, hittade en:
http://www.happypancake.com/ProfileV...a-2bb7e0eed64d

Citera
2010-11-20, 20:14
Medlem
Jack.Dogs avatar
Självklart finns det kvinnor som inte ydkat älskog med fler än 20 personer. Frågan är väl vad för typ av umgänge du har? I vissa kretsar är det mer än vanligt att man satt på en hel drös, kille eller tjej, medan det i andra umgängen inte är lika accepterat att ligga runt. Du kanske borde söka dig utanför krogarna och det vanliga umgänget?
Citera
2010-11-20, 20:15
Medlem
hvuXs avatar
Jodå, nog finns de allt, fast jag tror de gömmer sig
Citera
2010-11-20, 20:17
Medlem
Utanbildnings avatar
Jag har flickvän. Vill bara veta vad fan folk håller på med.
Oskuld tänkte jag inte på. Min tjej är bara 17 och var inte oskuld när vi träffades.
Det är lite för mycket begärt. Vi är inte araber
Citera
2010-11-20, 20:17
Medlem
Ja.
Jag är visserligen bara 18 år - men fortfarande oskuld.
För mig är det viktigt att begränsa antalet då jag vet att det finns killar som du och jag förstår helt ärligt varför det inte finns fler män som delar din åsikt. Tjejer bör inte ha för många sexpartners, det är inte klassfullt.
Citera
2010-11-20, 20:18
Medlem
Utanbildnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Finns det säkert, hittade en:
http://www.happypancake.com/ProfileV...a-2bb7e0eed64d

Har tyvärr ingen inloggning! (längre..) haha
Citera
2010-11-20, 20:19
Medlem
Citat:
Jag tycker inte att de gör det. Det är inte så att du vill tro att de gör det?
Citat:

Iaf

Jag blev äcklad
Inget jag skulle se som särskilt attraktivt heller. Men å andra sidan skall du inte vara tillsammans med henne är det väl skitsamma.
Citat:
hon blockade mig osv jag va kanske lite hård.
Kanske inte så smart att kritisera om du vill vara vän med henne =P
Citat:
Finns det säkert. Jag tror inte tjejer är värre än killar. Vet inte vilka som har mest lika tal / antal sexpartners inom respektive kön. Det du får förstå är att hos män finns det ett fåtal som får knulla mycket mer än många andra. Du och flera med dig kanske ser det som att ni har legat med få och tjejerna med fler, men sålänge folk är heterosexuella måste ju antalet ligg vara lika många åt respektive håll. Men en del mer attraktiva killar får knulla mer.

Nu är det ju iaf traditionellt så att tjejer inte har velat knulla runt så mycket, och på den tiden kan man ju tänka sig att de kanske hade färre sexpartners. Men det betydde ju isf bara att ett fåtal brudar måste ha knullat runt som fan.

Nu kanske det har jämnat ut sig, eller så är det så att de brudar du hör talas om är mer attraktiva / har knullat mer.

Värt att notera är ju att ett ligg naturligtvis har oddsen för sig att den har legat med fler än genomsnittet, just eftersom den ligger med dig. Det är ju större chans att du får ligga med någon som har flera sexpartners än någon som har få / inga.
Citat:
Fel och fel, det blir ju ditt eget problem. Upp till dig om det är värt det. Oskyldig och söt kan man väl vara även om man knullar flera.
Citat:
ps. jag är bara 20år, kanske inte världsvan som dem flesta tuffingar på FB men jag tycker att det är viktigt med principer och gränser. Ville skriva av mig.... puss
Usch

(Så promiskuöst)
Citat:
Har tyvärr ingen inloggning! (längre..) haha
Det var en som beskrev sig som transa. Med tanke på hur alla andra b-rudar beter sig så tänkte jag att där kanske det var ett lite seriösare alternativ.

(Rätt söt med. )
Senast redigerad av aliquis 2010-11-20 kl. 20:22.
Citera
2010-11-20, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstigasaker
Är la ganska ovanligt att inte haft sex som 20 årig tjej, vill du ha en som inte har haft sex med många försök och hitta nån tjej som har haft nåt långt förhållande sedan sexdebuten men som nyligen tagit slut
Räcker att hon haft sex med en så är hon smutsig tyvärr.
Citera
2010-11-20, 20:22
Medlem
Utanbildnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KXXO
Räcker att hon haft sex med en så är hon smutsig tyvärr.

Så menade jag aldrig. Men det finns nummer, sen finns det stora nummer.
Ena är äcklig, tycker jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in