2011-10-21, 05:07
Medlem
Nyligen meddelades det att Vávra Suk lämnar över chefredaktörskapet till Sanna Hill.

Från en kommentar till en helt irrelevant artikel på Nationell.nu:

Citat:
Anledningen till att Vavra lämnat NI är för att han har misshandlats grovt på kansliet!! Detta är riktigt sjukt och måste belysas!!!

Någon som vet mer?
Citera
2011-10-21, 13:02
Medlem
..
Senast redigerad av Najn 2011-10-21 kl. 13:04.
Citera
2011-10-21, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lepus
Nyligen meddelades det att Vávra Suk lämnar över chefredaktörskapet till Sanna Hill.

Från en kommentar till en helt irrelevant artikel på Nationell.nu:

Någon som vet mer?
Oj så mycket man missar. Visste inte att Sanna Hill skulle ta över, även om jag såklart inte är förvånad.
Angående misshandeln av Vavra på kansliet, har detta bekräftats eller skrivits om någon annan stans?
Citera
2011-10-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Oj så mycket man missar. Visste inte att Sanna Hill skulle ta över, även om jag såklart inte är förvånad.
Angående misshandeln av Vavra på kansliet, har detta bekräftats eller skrivits om någon annan stans?

Det går många rykten just nu, vill inte vara den som avslöjar något men den här skribenten är antagligen inte den enda som sitter på mer information.
Citera
2011-10-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sindre
Det går många rykten just nu, vill inte vara den som avslöjar något men den här skribenten är antagligen inte den enda som sitter på mer information.

Nej du är inte ensam om att sitta på info om ärendet.
Tills dess att jag har mer kött på benen så håller jag dock käften stängd och väljer att inte spekulera i ärendet offentligt. Något du också borde tänka på.
Citera
2011-10-21, 20:31
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Håller inte alls med.
Att många inlägg här på Flashback håller lika hög inlägg som artiklarna i Nationell Idag stämmer nog

Exakt vad menar du med detta?
Citera
2011-10-21, 20:39
Medlem
Ur en annan kommentar till tidigare nämnda artikel:

Citat:
Såg honom idag och han har fortfarande märken i ansiktet. När jag fick höra om det så kände jag bara avsky. Det samt ångest och en frågeställning om vad det är för rörelse jag är en del av? Hur kan sådant här ske och varför mörkar man sådant här? Folk utanför rörelsen ser sådant här och tror att vi är några halvkriminella idioter. Rörelsens värsta fiende är uppenbarligen rörelsen själv.
Citera
2011-10-21, 20:43
Medlem
The Rig Vedas avatar
Han fick en bitch-slap av Sanna Hill som sedan tog över redaktionen
Citera
2011-10-21, 22:00
Medlem
RelicDeluxes avatar
Har jag fattat det här rätt ang. rykterna kring Vavra, har han fått spö av sina egna? Varför isåfall?
Citera
2011-10-21, 22:14
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Rig Veda
Han fick en bitch-slap av Sanna Hill som sedan tog över redaktionen

Haha, kan se det klart framför mig.
Citera
2011-10-21, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindre
Okej.
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Exakt vad menar du med detta?
Det förklarade jag ju i inlägget du citerade

Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Har jag fattat det här rätt ang. rykterna kring Vavra, har han fått spö av sina egna? Varför isåfall?
Det låter ju märkligt.
Senast redigerad av Straybullet 2011-10-21 kl. 22:26.
Citera
2011-10-21, 22:27
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Håller inte alls med.
Att många inlägg här på Flashback håller lika hög inlägg som artiklarna i Nationell Idag stämmer nog

Detta avsnitt är lika obegripligt trots fortsättningen

Citat:
och är inte särskilt konstigt när man tänker på att många av de allra främsta och kunnigaste regimkritikerna och nationalisterna i landet är frekventa postare här.

Många kunniga debattörer postar här på FB. Ja, det håller jag med om. De skriver alltså lika många inlägg som artiklarna i Nationell Idag?

Problemet är deltexten

Citat:
många inlägg här på Flashback håller lika hög inlägg som artiklarna i Nationell Idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in