2010-11-19, 23:50
Medlem
Din granne mår ju inte bra, helt enkelt. Det säger ju sig självt. Hon lär ju ha någon form utav någon psyisk sjukdom bild bakom sig.

Men jag måste ge TS en klapp på axeln. Jag älskar dessa "video bevis". När man ser klippet så får man känslan utav att det skulle ha varit tagit från någon spökfilm. Med alla knackningar och dörr rasslanden.

Men det är kanske det det gör, att det spökar hos din kära granne ?

Men är det så att du känner det obekvämt med det hela, att du verkigen bli störd, så ta upp det med din hyresvärd.
Senast redigerad av Livohelvete 2010-11-19 kl. 23:53.
2010-11-19, 23:54
Medlem
General.Maximus.s avatar
Låt hon ha sin OCD ifred och sätt dig och kolla på porr.
2010-11-19, 23:56
Medlem
Lodarleifs avatar
börja med att ringa på eller prata med hyresvärden. Om detta inte funkar så ska du naturligtvis ta till med hårdhandskarna.
Släng in Rökbomber/Stinkbomber i hennes brevinkast, släng in en lapp typ "sluta göra så jävla mycke väsen annars bajsar jag i ditt brevinkast!" om hon har trådlöst internet eller något försök och komma in på de och strula lite där. snacka med andra grannar och gör en rebellion mot kärring jäveln.
2010-11-19, 23:57
Medlem
frigolitpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Strålande ide´...
2010-11-19, 23:59
Medlem
Snyggs avatar
Haha fyfan jag skulle seriöst bli rädd. Hur ser hon ut? Är det en gammal tant? Konstig i övrigt?
2010-11-20, 00:01
Bannlyst
Kan du inte filma när du knackar på?
2010-11-20, 00:02
Bannlyst
Trodde inte det fanns så sjuka människor , hoppas kärringen blir vräkt på momangen.
Tycker synd om TS som är tvungen att ha en sådan knäppgök till granne.
2010-11-20, 00:03
Medlem
Penisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.

Hahaha Ja hur kåt kan man bli med det där utanför sin ytterdörr

TS ...se för helvete till att din dörr är låst och...ta fram lite vapen till försvar ifall "saken" kommer ur sin lägenhet med yxa och vill in till dig... Ahhh....det e inte så att hon bara är helvetes sjukt kåt?? ligger i spasmer vid dörren...Kör ner kameran i brevinkastet så vi får se...
2010-11-20, 00:05
Medlem
frigolitpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pberg
Kan du inte filma när du knackar på?
Lovar..Tror inte ens att hon vet hur en mobil ser ut...
2010-11-20, 00:17
Medlem
Multifunktionells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frigolitpanna
Mellan varje gång verkar hon knacka i dörren med knogarna och mumla någonting, går inte att höra vad dock.

Penny, Penny, Penny ?
2010-11-20, 00:20
Medlem
frigolitpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifunktionell
Penny, Penny, Penny ?
Nä! Nu är det dags att göra kaffeved av hennes dörr....
2010-11-20, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frigolitpanna
Flyttade för ett tag sedan in i en lägenhet och märkte efter ett tag höga ljud från trappen.
Min granne verkar ha tvångstankar och rycker i dörrhandtaget inifrån för att kolla så att dörren är låst.
Mellan varje gång verkar hon knacka i dörren med knogarna och mumla någonting, går inte att höra vad dock.
Detta sker vid 23-tiden varje dag. På fredag och lördag brukar det bli senare, ibland vid två-tiden eller ännu senare...
Samma procedur upprepas utifrån på morgonen, då står hon även och pekar upp i trappen på lite olika ställen, rycker i dörren samt slår i den...
Vet inte riktigt hur jag ska göra, prata med henne, be henne söka hjälp kanske?
Så här ser det ut....

http://img593.imageshack.us/i/dfs.mp4/

Hm, bor vi i samma hus? Har också en sån människa i trappuppgången. Kan stå och "klicka" med dörrhandtaget till förbannelse. Gärna tidig morgon när man kommer hem från jobbet och ska försöka sova..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in